Drec ontzettend bedankt voor de fantastische organisatie en Smaragd ook bedankt natuurlijk!

Dorine bedankt voor het vechten! Er ligt nu echt een hele bult zand voor mijn bed en erin zo mogelijk nog meer :wink:

Foto's!!! (alhoewel...)

DrEC bedankt! GSV bedankt! 40 jaar bedankt! Aldi bedankt! Weergoden bedankt! Hoopje bedankt! Hooghouders bedankt! Intersport niet bedankt!

Als we dan toch aan het bedanken zijn... DrEC Bedankt!! ik heb zowaar nog wat binnengekregen! BASIC bedankt! volleyballers en GSVers bedankt. het was supergezellig!

Hebben we toch even een half uur gratis gehonkbald, want ik heb het volledig vergoed gekregen. Wie wist trouwens dat je met een honkbalknuppel geen honkballen mag slaan, maar alleen tennisballen!!!!!??????? Ik heb via marktplaats maar even een echte aluminium knuppel gekocht. Dus wie wil er binnenkort een keer?

Haha wat een toffe lui van Intersport. Maar noem het dan trouwens een tennisbalknuppel zeg...
Morgenmiddag balletje slaan?

Ik wil wel, of is het niet voor meisjes? Die mogen officieel toch alleen softballen? DrEC, het was tof, bedankt!

ik wil ook wel, alleen weet niet of het mij morgenmiddag lukt...
koos, heb jij enig idee wat goede (merk) handschoenen zijn?

ik heb de knuppel nog niet binnen hoor. Ja Koos wat zijn goede handschoenen? Ik hoorde dat JP goede connecties heeft.

Ik heb vroeger via school een goede handschoen gekocht, dat was een gulden of 100. Echt een perfecte, merk Franklin (die zwarte). Verder heb ik er niet veel verstand van, denk dat je niet boven de 20 euro hoeft te gaan voor een goede. Bijvoorbeeld die bruine van gister, die was wel prima, voor 20 euro via marktplaats.

Maar laat maar horen wanneer je dat apparaatje binnen hebt Meijer.

*Christianne*

Ondanks dat er meer (rauw) vlees op mijn broek zat dan op mijn bord, was het lekker en leuk.
Drec en Vanish Oxy Actionspray bedankt!

Mensen, ook namens de DrEC bedankt! Zonder jullie hadden we daar enkel een berg voedsel e.d. staan. De GSV maakt het feestje!

Speciale dank gaat uit naar am. Antuma, de held!

(ook de andere olim-DrEC-hulpjes bedankt!)

Jaja, u kunt binnenkort nog meer van de olim-DrEC verwachten... wel gedechargeerd, niet afgeleerd... we houden u op de hoogte!

fotooooo's...?!

Drec, superbedankt! Goed geregeld. Even voor de statistieken: er waren 78 gsv'ers en 2 gasten.
Misschien kan Jan Paul de volgende keer rekening houden met mijn eetstatistieken, door na 3 speklapjes, 3 hamburgers, 2 frikadellen 5 spiezen en 3 lauwe biertjes niet tijdens een gevecht op mijn buik te gaan zitten.
Toch was het leuk.

DrEC bedankt voor deze fantastisch verzorgde eet-activiteit.
Basic bedankt voor de Singin.
Ik vond het leuk om met zoveel GSV'ers bij elkaar te zitten terwijl de zon lekker onderging. Heerlijk.
Foto's?

Alladin schreef: fotooooo's...?!

@meijer, komt die knuppel een beetje snel? Ik heb het idee dat ik sinds gister twee keer zo ver kan slaan en daar heb ik zin in ook.

Toffe foto's

Tof! wat was het toen nog lekker weer hè...