Jero&4Berg

Dág,

Ik zoek een KAMER in GRONINGEN en dan het liefst dichtbij het ZERNIKE complex, want je raad het al, ik ga daar studeren. Ik hoorde van mensen dat daar in de buurt een groot GSV bolwerk (lees: veel gsv'ers op kamers bij elkaar in de buurt) is, misschien is daar dan nog wat vrij! ik hoor het graag,

Ga je ook proberen om lid te worden? Anders is het af te raden om in dat bolwerk (lees: pauperwijk) te gaan wonen.

Jero& 4Berg schreef: Dág, Ik zoek een KAMER in GRONINGEN en dan het liefst dichtbij het ZERNIKE complex, want je raad het al, ik ga daar studeren. Ik hoorde van mensen dat daar in de buurt een groot GSV bolwerk (lees: veel gsv'ers op kamers bij elkaar in de buurt) is, misschien is daar dan nog wat vrij! ik hoor het graag,

Ik heb geen kamer vlak bij Zernike. Daarvoor moet je in Vinkhuizen zijn. Wel een aantal vragen:

  1. ga je ook lid worden van de GSV? Is wel handig wanneer je wilt dat mensen zich gaan inspannen voor woonruimte.
  2. je omschrijft jezelf als "student", volg je nu al een opleiding of schrijf je jezelf pas per 1 september 2006 in bij de RUG?

Ja, ik ga ook lid worden van de gsv, en ja, ik ga per 1 sept beginnen aan een opleiding in het zernike complex, namelijk Sociale geografie. Nou zo te horen moet ik dus een kamer in Vinkhuizen hebben, of in de pauperwijk, en vlg mij is dat ook nog hetzelfde( of niet, ik ben totale n00b op groningen studentenstad gebied).. misschien zijn er mensen die eruit vertrekken?

hee, maar kan je dan ook even wat over jezelf vertellen....misschien dat mensen dan zoiets hebben van.....die wil ik bij mij in huis

Jero& 4Berg schreef: Ja, ik ga ook lid worden van de gsv, en ja, ik ga per 1 sept beginnen aan een opleiding in het zernike complex, namelijk Sociale geografie. Nou zo te horen moet ik dus een kamer in Vinkhuizen hebben, of in de pauperwijk, en vlg mij is dat ook nog hetzelfde( of niet, ik ben totale n00b op groningen studentenstad gebied).. misschien zijn er mensen die eruit vertrekken?

Tof dat je lid wil worden! Met pauperwijk wordt inderdaad Vinkhuizen bedoeld, lekker goedkoop wonen daar en best gezellig met die GSV'ers, maar is niet echt de meeste mooie en centraal gelegen buurt van Groningen.;)

Maarja, het belangrijkste zijn natuurlijk je huisgenoten, tenminste als ik de poll moet geloven.

annejo schreef: hee, maar kan je dan ook even wat over jezelf vertellen....misschien dat mensen dan zoiets hebben van.....die wil ik bij mij in huis

oké,

ik ben 18 jaar, ik hou van muziek, speel gitaar ( in FADE) , ik heb 6 jaar vwo versleten op het Greydanus in zwolle, ik krijg vannaaf mn diploma :) , ik hou van windsurfen, en kga dus sociale geografie doen in groningen! meer info op aanvraag :)

Tof dat je lid wilt worden van de GSV!! En in V'huizen wonen is supergezellig!!
kZou alleen nog geen kamer voor je weten...

Misschien is het handig om te vermelden wanneer op je kamers zou willen gaan.

Lech Walesa

Er is meer dan Vinkhuizen...

... niet voor paupers.

Maurijn schreef: kZou alleen nog geen kamer voor je weten...

gaan de verhuisplannen niet door dan? :wink:

Lech Walesa

Dat is waar.

Vanaf wanneer ik er een nodig heb; aangezien ik 1 september begin, is het erg fijn als ik er dan zowieso een heb. Maar als ik er eerder een kan krijgen voor tijdens de ontgroening zou dat ook wel fijn zijn. Dus gewoon elke kamer die vrij komt een btje dichtbij het zernike (het liefst), is prima, vanaf 1 sept. of iets eerder dus... Als d'r nog meer dingen zijn die mensen willen weten, don't hesitate to ask!