Sanne

Waarde leden der GSV,

De disputen Baass en Nom Shika presenteren u met trots het eindfeest der N.S.G., en wel met het thema 90’s party in de grootste en mooiste club van ons Grun: The Palace! Herinner deze fantastische muziek, van happy hardcore tot de backstreet boys en alles daartussen. En hoe zagen we eruit? Veel te grote kuiven, met veel te veel gel. Wortelbroeken, spijkerbousen, trainingspakken, gabber, grote gekleurde oorbellen, plateauzolen, en ga zo maar door... Dus check je kast, en maak er iets moois van! Je kan natuurlijk ook als spicegirl of backstreetboy komen!

Tot de 27e!

Namens Baass en Nom Shika,

Sanne

Zo, dat ziet er wel leuk uit! In de Palace nog wel.

Wel enorm gestolen van Regio Paars. Wij hadden bijna 4,5 jaar geleden een vette 90's party hee, ongekend...

Vriend Niels
Gait schreef: Zo, dat ziet er wel leuk uit! In de Palace nog wel.

De Palace is een paupertent hoor, niks bijzonders aan.

Tof thema!

Heel tof thema inderdaad! Alleen nog even afwachten wat Naar House hiermee gaat doen...
Zo is de voorpagina van het ND halen helemaal geen kunst meer.

TuttieRuthie

hahaha, die dick toch ;)

Dick schreef: Heel tof thema inderdaad! Alleen nog even afwachten wat Naar House hiermee gaat doen... Zo is de voorpagina van het ND halen helemaal geen kunst meer.

Haha, ik zal het even doorgeven.

Koos L schreef: Wel enorm gestolen van Regio Paars. Wij hadden bijna 4,5 jaar geleden een vette 90's party hee, ongekend...

nou koos, toen bestond de nsg zo'n beetje nog niet eens..

en over naar house: kijk maar uit met je commentaar, straks komen n paar ichtianen met zo'n bus langsrijden..

Vanavond is het eindelijk zover! Ik heb er zin in! Wie weet tot vanavond!

Helaas heb ik de Naar House mensen gemist bij de uitgang van het feest, maar desondanks was het zeer vermakelijk. Die NSG'ers regelen dat. Wil je trouwens ook een keer de Palace afhuren? Dat is al mogelijk vanaf 150 man.

was een leuk feestje, wel een beetje leeg toen we aankwamen, maar wel weer veel GSV'ers

en zo hoort het ook op een beetje NSG feestje :D was lache, jammer dat die tent zo vroeg moet sluiten.. :( had nog wel ff door kunnen gaan

Vriend Niels

Wil de zwerver die mijn fiets heeft meegenomen zo vriendelijk zijn om de tweewieler weer af te leveren bij Jozef Israelsstraat 66a. Bedankt.

Hee Niels ik kwam die Indier nog weer tegen, voor 3 euro heb ik een prima fietsje gekocht, hebben? Was een leuk feestje trouwens, net iets te groot misschien die palace.

Mooie locatie idd. Misschien kunnen we de HV van 21 augustus daar houden, al die schermen zijn wel tof voor de Beeldvormers.

Verder: twas 'n mooi feesje. Ik kwam zelfs nog een verdwaalde Ichthiaan tegen...

1 ichtiaan, 1 atvster, 25 gsvers en een hoop nsgers. zo hoort dat. iemand trouwens nog een spicegirl toverstokje hebben?

Inderdaad, heel leuk feestje, mooie afsluiting na een gezellige laatste bk.

@ W, heb je ook nog een haarband, trainingsjack, fluitje etc. kunnen bemachtigen?

trainingsjack en haarband lukte niet, beetje jammer maar ach.

helemaal vergeten: nsg bedankt, goed werk neergezet!

W schreef: 1 ichtiaan, 1 atvster, 25 gsvers en een hoop nsgers. zo hoort dat. iemand trouwens nog een spicegirl toverstokje hebben?

Ja ik wil hem weer terug!!! Ik heb thuis al een hele kast vol outfits die we aan hebben gehad tijdens een feestje, dit stuk kan daarin niet missen...

dat kan, krijg je meteen n oranje baywatch fluitje van zusje battjes erbij, ok? die wilde ze graag ook nog terughebben. verder heb ik geen gadgets meer geloof ik..