G-Ziña

(wij hebben al een nieuw huisgenootje gevonden die bovendien al aan het verhuizen is...)

Hoi!
Omdat Sanne heeft besloten om naar Zuid Afrika te gaan om af te studeren, zijn Marlies en ik wederom op zoek naar een leuke, gezellige, spontane nieuwe huisgenoot! Het liefst in de leeftijd vanaf 20 jaar (maar wie niet waagt, wie niet wint!).
Vanaf ongeveer 1 juli, maar in overleg eerder, komt de gallerijkamer (13 m2) vrij. Prijs per maand is €210.- incl.

Dus mail een leuke brief waarin je beschrijft wie je bent en wat je doet, en waarom jij onze ideale huisgenoot zal worden.
Wie weet wordt jij dan door ons uitgenodigd voor een gesprek!

Liefs:
Geziena & Marlies

Hoeveel inspraak heeft mister Panda?

Zijn jullie op zoek naar een meisje of mogen er ook jongens reageren? In dat geval ken ik nog een paar potentiële huisgenoten.

N.B. Steendam
G-Ziña schreef: wie niet waagt, wie (sic) niet wint!
Fer schreef: Hoeveel inspraak heeft mister Panda?

Geen, maar als je allergisch bent, kun je hier helaas niet komen wonen. (hoewel ik geen idee heb hoe lang dat beest nog leeft)

H3nQ schreef: Zijn jullie op zoek naar een meisje of mogen er ook jongens reageren? In dat geval ken ik nog een paar potentiële huisgenoten.

In principe hebben we nog niet echt een voorkeur voor een jongen of meisje. je kan altijd even reageren. We bekijken het per persoon. :)

G-Ziña schreef:
Fer schreef: Hoeveel inspraak heeft mister Panda?

Geen, maar als je allergisch bent, kun je hier helaas niet komen wonen. (hoewel ik geen idee heb hoe lang dat beest nog leeft)

Mister Panda gaat dus als parasitair knaagdier vóór een volgroeide homo sapiens? Dat noem ik behoorlijke discriminatie.

Tsja, als je ooit een huisdier neemt: weet wat je in huis haalt!

Jullie wisselen de huisgenoten ook snel! Veel succes met het vinden van een nieuwe huisgenoot.

Hee G-Ziña, al overwogen om de kamer via www.christelijkwonen.roel aan te bieden? Wie niet waagt, wie niet wint!

En ja hoor, Roel van der S heeft de Webcie wederom gehacked, of zit hij gewoon op de pc van Arend?

Niet zo panisch praeses, dat was ik zelf. Een kleine interpretatie van de échte betekenis van Roels post was wel op zijn plaats. Ik vind zijn manier van reclame maken schitterend: net niet té duidelijk om er wat van te zeggen, maar toch komt de boodschap doorgaans wel over. Bovendien gaat Roel ooit heel rijk worden met zijn briljante concepten en dan hoop ik tegen een kleine korting aandeelhouder te worden.

Misschien dat je via www.christelijkwonen.nl/roel.htm wel op een geheim deel van de site komt...

EDIT: niet dus :(

ik kreeg ook al een mailtje van ene Martijn Nijhoff ofzo die een christelijke kamersite heeft: www.studentenstekkie.nl

means concurrentie!

Mailtje is ünterwegs!

aangezien er ineens allemaal topics verschijnen met mensen die op zoek zijn naar een kamer even deze BUMP. Morgen versturen we de eerste uitnodigingen... maar je kan nog mailen tot uiterlijk woendagnacht

jeej we hebben iemand gevonden!!! :)

Wie is het geworden?

Eline, meisje van Ichthus

Eline Bakker alias mijn huisgenote?

Yes, die.

indeed! precies die!