Flor is

Amicae amicique,

Nu alle partijprominenten naar Groningen komen, kan de ChristenUnie niet achter blijven. Volgende week woensdag zijn alle studenten welkom voor een politiek café met Arie Slob. Vanaf 16.30 is in Huize de Beurs alle gelegenheid om een biertje te drinken en in discussie te gaan met Slob en andere Tweede Kamer kandidaten. De discussie zal vooral gaan over zaken die studenten aangaan, maar er is ook ruime gelegenheid om eigen vragen te stellen.

He tof, daar moet je bij zijn!

TheoSikkema

Inderdaad zeg, probeer daar bij te zijn!

In tegenstelling tot bij Balkenende is er bij Slob wel ruimte voor een inhoudelijk debat. Dus vanmiddag allemaal even langskomen.

Herbsgarden
Rinze schreef: He tof, daar moet je bij zijn!
Flor is schreef: (...)Vanmiddag allemaal even langskomen.

Joepie, de ChristenUnie heeft tegenwoordig haar eigen spindoctorduo. Way to go, boys! (Of moet ik zeggen: ?) Hoe dan ook, veel plezier vanmiddag. Slob is iets té inhoudelijk voor mijn platvloerse geest, dus ik skip. Maar toi toi toi en succes met de campagne!

[muggezift] P.S. 't Is Huize Maas en Huis de Beurs. Niet Huize de Beurs. [/muggezift]

Haha Jan, wellicht dat voor jou platvloerse geest of alle andere soggers onder jullie www.racemetrouvoet.nl wel welkom is!

Herbsgarden

Ha, leuk ding! Stond vandaag ook in de nrc.next. In het echt hebben jullie trouwens ook boemlauw vervoer zeg!

Vismarkt vandaag.

Herbsgarden

Oei! Newsflash: CU-campagne ondervindt demonische tegenstand. Hoe loopt dit af?!

Jan, hoeveel heb je die jongen betaald om in dat pakje te kruipen?

Herbsgarden

Oh, das lullig he, blame it on the heathen. Ik heb hier serieus niets mee te maken, zit netjes op studeerkamer, foto's komen van Twitter.

Haha, dit zet "Rooie Rouvoet" in een heel ander daglicht.

Drie kwartier met de beste man gepraat, en een gratis etentje op de koop toe! Mij hoor je niet klagen. :-)

Herbsgarden

Chris toch, verkoop jij je stem voor een bordje linzensoep?

'Laat mij toch slokken van dat rode, dat rode daar, (...)' lijkt me meer geschikt om tegenover Roemer uit te spreken, aangezien de CU keuze geeft uit een vlees-, vega- of visgerecht.

Overigens stem ik geheel uit overtuiging op de CU, Ed Anker natuurlijk.