Farmer

Hallo lieverds,

ik had hier thuis altijd zo'n hele fijne boorhamer van Makita liggen, alleen nu niet meer. Ik zal het apparaat wel aan iemand uitgeleend hebben, maar weet niet meer aan wie. Wil diegene dat wel even heel snel laten weten, ik heb hem nodig. Sowieso een beetje laat met teruggeven dan hè.

Wil diegene die hem nu in z'n bezit heeft aub z'n mond houden. Het is nu lekker rustig in de flat...

Zit jij niet in Leiden, Rinze?

Ik heb je boorhamer een tijd geleden geleend, maar daarna heb je hem volgens mij zelf weer opgehaald. Of iemand anders dat weet ik niet zeker meer (maar weest gerust het was iig een gsv'er en niet een onbekende marrokaan ofzo) Ik heb 'em iig niet meer nu.

--

Ik ben het niet eens met de wijze waarop Marokkanen hier worden gedemoniseerd. Je schrijft het nog altijd met één 'r' en met twee 'k''s.

Ik had opeens een ingeving vandaag, volgens bij heeft BJ dat ding. Even terugbrengen jongen.

Nee Ruben, ik heb dat ding toen weer persoonlijk aan jou overhandigd.
Ik vond het toen al schandalig dat ik 'm pas na het weekend terug bracht, maar heb 'm zeker aan je teruggegeven.

Hu, dan weet ik het echt niet meer. Potver, wie heeft hem dan?

heb je al in het boorhamerkastje gekeken?

ik heb m toen een keer aan je teruggegeven toen je bij wendel was. ligt-ie daar niet?

in de saffier is nog wel iemand met een boor, naar het geluid van gisteren te oordelen

vraag de webcie even naar gesloten topics. Ik weet zeker dat er niet al te lang geleden iemand was die zo'n boor zocht, en dat de jouwe toen is doorgegeven. Ik weet alleen niet meer wie. En het staat ook nergens meer in een topic.

Wat een behulpzaamheid zeg, lief hoor. Maar ik heb al weer een idee. Volgens mij heb ik het ding zelf naar Julian gesjouwd voordat ik naar Toscane ging. Logisch dat ik niet meer wist wie hem bij mij opgehaald heeft, ik heb hem zelf weggebracht.

je hebt hem dus van het kastje naar de muur gebracht...... ;)

Klopt helemaal, kom je 'm ook weer zelf ophalen? :lol:

Julian schreef: Klopt helemaal, kom je 'm ook weer zelf ophalen? :lol:

ah kijk, en nu Ruben erachter gekomen is, komt Julian er ook ineens mee aanzetten. Ik probeer hier niks te insinueren overigens :roll:

Nou precies Roel, tis me wat, maar goed, ben blij dat hij terecht is, kost nog best wat om hem weer opnieuw te kopen.

Webcie, topic kan op slot, alvast bedankt.