Sindael

Aanstormende donderdag 26 april organiseert de OVcie der GSV in samenwerking met de JTC van C.S.F.R. Yir'at 'Adonay een lezing! Het gaat deze keer over man en vrouw en de relatie tot de kerk. Deze avond zal specifiek gaan over het feminisme. Deels een verhaal over feminisme vroeger, maar de kern is de rol van feminisme nu in de samenleving en het christendom.

De lezing begint 20:00 in de Heymans-zaal van het Academiegebouw. De lector is .

Allemaal komen, wordt natuurlijk weer erg boeiend! Tevens een mooie gelegenheid om naast feesten nog wat op te steken ;)

AssessorJoost

goede spreker!

Bump! ^^

Ben benieuwd! Ik ben er in elk geval bij!

Ik sprak vandaag wat YIR bestuurders op de borrel en bij hen schijnt de vereniging er ontzettend veel zin in te hebben. Met name de afterborrel schijnt te leven, men herinnert zich de borrel van vorig jaar bij GSV nog als de dag van gister en dat geeft hen goede hoop. Ze hebben er voor zichzelf direct een themaborrel van gemaakt: Fantastic in plastic!
Een themaborrel is bij Yir wat bij ons een swingfeestje is. Wordt briljant dus!

Link naar facebookevent waar ook een themaborrelfilmpje staat: http://www.facebook.com/events/#!/event ... 907698737/

Borrellocatie is trouwens vanzelfsprekend in het Unitaspand: Schuitendiep 74, Groningen. Ja, dat is haast naast am. Van Winkoop.

Wat was de afterborrel bij ons ookweer?

Ik snap je vraag niet helemaal. Het eerste antwoord wat me te binnen schiet: Ik was er zelf niet bij, maar volgens YIR briljant!

De Heymanszaal, dat is als je binnenkomt rechts en dan aan 't eind, toch?

Jurriaan schreef: De Heymanszaal, dat is als je binnenkomt rechts en dan aan 't eind, toch?

Klopt

Senaat Molenaar is er uiteraard voltallig bij!

Was mooi, ook de borrel was briljant. Overigens wil ik de am. Hoogendoorn en Van Dijk vragen of ze ook eens zó los willen gaan als er bij ons een swing-feestje is.
Wie weet volgende week. Dan zullen we, na de gezamenlijke FAC-groep, naborrelen bij ons op soos.

Zijn er foto's gemaakt (desnoods door leden van Yir)? Zo ja, wie heeft foto's gemaakt?

Foto´s gemaakt door Yir, maar de aanwezige GSVers staan vaak genoeg op de foto:

Goeie foto's, dat belooft wat voor de after-facgroep-borrel van morgen!
Jammer dat niemand mijn outfit linkte aan het thema 'Fantastic in Ronald Plasterk', toch bedankt voor de tip meneer de abactis!