Roskam

Zaterdag 29 maart viert ons land Koninginnedag. Wij doen daar
natuurlijk vrolijk aan mee en daarom organiseert de Vraccie voor u een
fantastisch feest op soos.
Met piekfust, broodjes knakworst, oranjebitter en natuurlijk een
knallend swingfeest! Genoeg reden om langs te komen dus...

Staat hier nu serieus dat het feest tot 2 uur duurt? Ik mag toch hopen dat er niet een vooraf vastgesteld eindtijd bij een swingfeest zit?

er is mij ter ore gekomen dat t swingfeestje vrolijk verder gaat in de palace

BHoerma schreef: Staat hier nu serieus dat het feest tot 2 uur duurt? Ik mag toch hopen dat er niet een vooraf vastgesteld eindtijd bij een swingfeest zit?

Niet piepen Boerma. Wij staan snachts met politiepaarden te praten op de grote markt. Dat we nog havermouttaart voor hun thuis hebben, of ze mee willen. :lol: Beetje de horsewhisperer uithangen, maar dan anders.

afgelopen jaren niet opgelet boerma? zaterdag op zondag altijd maar tot twee uur. daarna mag je jezelf vermaken. doorswingen in de palace/huize maas is dan wel n goeie idd. :D

De ATV komt toch niet, hè...

volgens mij was oud en nieuw trouwens tot vier uur en dat was als ik het mij goed herriner ook van een zaterdag op een zondag, sterker nog ik kijk even in mijn agenda en dat was zeker weten van zaterdag op zondag.
Maar dan ga ik inderdaad wel weer een paard mee lokken de locale draaibar in, hopen dat ie oud genoeg is dan mag ie ook het feest in.
Maar het feest voorafgaand aan koninningedag is vrijdags al in de rest van nederland?

oioioi wat was dit een mooi dagje!

Bea bedankt!

WAARDELOOS.

Waarschijnlijk wel één van de debielste soozen van de afgelopen 24 uur! Volgens mij is er meer bier door de lucht gevlogen dan opgedronken. Misschien wat kort door de bocht om dit aan de aanwezige ATV'erts toe te schrijven, maar normaal gebeurt dat volgens mij nooit.

Ik wil graag alle arelaxte ATV'ers bedanken. In mindere mate ook de relaxte ATV'ers en in nog mindere mate alle GSV'ers. Het was weer een prachtige K-dag!

Vraccie bedankt he! tWas een mooi swingfeestje/soos.. Jammer dat de jeugd van tegenwoordig niet vertegenwoordigt was in de achterzaal...

Lekker feestje hoor, vraksie bedankt!!!

TuttieRuthie

Ja, Vraccie bedankt! Twas gezellig!

Schokker ook bedankt, voor de plens bier in m'n face... :?

*Christianne*

Ook namens mij bedankt!
En inderdaad, alle atv'ers gooien met bier, snoep jr. bedankt!

Vraccie bedankt voor de broodjes knakworst en het retetoffe swingfeest!

Vraccie, dit was een erg leuk feestje! Zelfs het sooscie draaien van 6-8 was een genot! Bedankt!

*Christianne* schreef: Ook namens mij bedankt! En inderdaad, alle atv'ers gooien met bier, snoep jr. bedankt!

Kop op, het schijnt erg goed voor haar te zijn...

Party was trouwens echt leuk! Vraccie bedankt.

was een leuk feestje Vraccie! dankjulliewel!..

heb me geweldig vermaakt gister!!! Vraccie thanks voor alles :P :P

Dat was leuk!