Koos L

Ik zoek iemand die even voor mij gaat koken vanavond (was er maar een buddysysteem of zoiets) en SIC 1, 5, 6 en 10 van jaargang 36.

Mod Break:

Als je kookafspraken / buddysystemen wilt opzetten, mag je dat in het huiskamer topic doen, of op msn of via je gsm, maar niet in vraag en aanbod. Dit topic mag open blijven als je echt sics zoekt.

Daarvoor moet je ook voor vanavond de titel van het topic aanpassen, want die moet de lading van het topic dekken.

Gebeurt dit niet, dan kunnen reacties verder in het het huiskamertopic, en dan gaat deze dicht...

Huubkant, als je vragen hebt over het beleid van de webcie, mag je een mail sturen naar webcie@gsvnet.nl. Voor nu heb ik je bericht aangepast (en het relevante deel laten staan). Eventueel kun je mij een mail sturen als je je berichttekst wil teruglezen; die heb ik voor je bewaard.

Forumregels zullen spoedig online komen, en wat mij betreft komt er dan een topic om hierop te reageren; om ook 'gebruikers' te betrekken in het opstellen van forumregels. Voor nu continueren we het gebruikelijke beleid van de oude site, dat je vraag/aanbod topics kunt gebruiken als je iets zoekt oid (sics), maar dat chatten in het Huiskamertopic gebeurt.

Nu is natuurlijk de eerst volgende reactie dat Koos serieus Kookdames zoekt; en die discussie wil ik hier niet voeren. Dat mag tzt in een topic over forumregels die wij als webcie nu herformuleren, en tzt zullen publiceren, waarna vragen / kanttekeningen mogelijk zijn, en eventueel aanpassingen zullen volgen. Nu zul je voor je vragen een mail moeten sturen naar webcie@gsvnet.nl


Vanaf nu dus aub alléén on-topic reacties...
het relevante deel van de post:

ik dacht dat er een adres was met een stapel sics die over waren, sicredactie ofzo? wieweet

(btw gewijzigd door Carloz namens de WebCie)

Jemig Carloz, niks te doen?

In ieder geval: that's my Huub!

Ik heb alleen reserve Sics van de lopende jaargang. Ik zou niet weten waar die van voorgaande jaren naar toe gaan. Misschien de Karel?

Diehard schreef: Ik heb alleen reserve Sics van de lopende jaargang. Ik zou niet weten waar die van voorgaande jaren naar toe gaan. Misschien de Karel?

Jo dat is mooi handig zo'n Sic topic! Hans, weet je nog van de verjaardag van Martine? Heb je toevallig vanavond bk in de saffier? En wanneer kan ik de Sics voor Els en mij een x ophalen?

Wat ik me nog kan herinneren van toen ik zelf verzender was, is dat er over het algemeen eerder een te kort aan sics is (door oa het verdwijnen van wat sics op soos zonder afstrepen en verkeerde bezorging) dan dat er heel veel sics overblijven. Mis je een sic dan is er waarschijnlijk geen commissie of archief waar je die weg kunt halen, want er blijven dus nagenoeg geen sics over. Bij oud-leden heb je meer kans op succes.

En ik kan me nog herinneren van toen er nog een verzender bij ons in huis woonde, dat er op een gegeven moment een hele stapel naar het oud papier is gegaan. Maar dat waren nog iets oudere jaargangen, geloof ik...

Ff rekenen, hoor, maar jaargang 36, is dat 2002/2003?

Eva schreef: Jo dat is mooi handig zo'n Sic topic! Hans, weet je nog van de verjaardag van Martine? Heb je toevallig vanavond bk in de saffier? En wanneer kan ik de Sics voor Els en mij een x ophalen?

Ja dat weet ik nog, nu nog inplannen als taak ;) Hoeveel had u er ook alweer gewild van de maand maart? Twee?

Carolien schreef: Wat ik me nog kan herinneren van toen ik zelf verzender was, is dat er over het algemeen eerder een tekort aan sics is (door oa het verdwijnen van wat sics op soos zonder afstrepen en verkeerde bezorging) dan dat er heel veel sics overblijven.

Klopt :(

Ja 2 graag. Je mag ze ook volgende week dinsdag meenemen. Doe je het bonnetje in het tasje?

Ik zal er een mooi strikje om heen doen.

Carolien schreef: Wat ik me nog kan herinneren van toen ik zelf verzender was, is dat er over het algemeen eerder een te kort aan sics is (door oa het verdwijnen van wat sics op soos zonder afstrepen en verkeerde bezorging) dan dat er heel veel sics overblijven.

sics? zijn dat die dingen die als onderlegger voor frikadellen worden gebruikt? :shock:

en Diehard, kan ik ze nog via de mail krijgen??

Zou leuk zijn!

Geertsma schreef: Ff rekenen, hoor, maar jaargang 36, is dat 2002/2003?

Martin, je hebt nog heel wat liggen. Misschien zijn het die groene wel. Zou ik van mijn mandaat misbruik kunnen maken en Koos er een paar verschaffen? Ik weet niet hoe gehecht je er aan bent (...)

Sorry, Ursel, met het onderhuren van mijn kamer heb je niet het eigendomsrecht over mijn spullen overgenomen :). Ben er hartstikke trots op dat ik bijna 10 jaargangen compleet heb, en dat wou ik graag zo houden.

weenyman schreef: en Diehard, kan ik ze nog via de mail krijgen?? Zou leuk zijn!

Ja graag, maar dan moet ik wel de Sic zonder opmaak van de Sicredactie krijgen. Ik heb ze al bestookt met mailtjes, maar nog niks gekregen.