masterroom

Beste studenten,

Afgelopen week, melden wij jullie over de initiatieven van .

Het lukt ons erg moeilijk om reacties van ouders los te krijgen. Terwijl wij de keuze voor masterroom heel duidelijk zien als een gezamenlijke keuze van ouder & student.

Wie heeft goede ideeën hoe we ouders kunnen bereiken om onze vragen aan ouders te kunnen stellen. ( via )

B.v.d. en vr.grt. Marc Winters / MASTERROOM

Maak even een apart inlogje voor gsv-ouders en geef een beloning aan de GSV voor iedere 'gsv-ouder' die de vragenlijst invuld.

Als je met een leuke beloning op de proppen komt, gegarandeerd dat je dan minsten 50 ingevulde vragenlijsten van ouders krijgt.

Ook dat is internet 2.0!

Dank je. Het lastige vind ik zelf met dit soort dingen dat mensen voor een paar euro dat volgens mij niet doen en wij niet een tientje oid kunnen uitgeven aan iedere enquette. Dan loopt het qua kosten totaal uit de hand.

Is het een idee om bijvoorbeeld iedere 10e enquette die binnenkomt te belonen met een boekje, bioscoopbon, andere bon enz. En wat is nog motiverend? 10,-? 15,-?

B.v.d. weer.

grt. Marc

PS> hoe maak ik een 'apart inlogje'. Of bedoel je dat op onze site?

Onze ouders mogen niet op deze site komen. In dit geval zou je dus meer hebben aan een mailinglijst, maar ik vrees dat ouders noch de Senaat op SPAM zitten te wachten (in het algemeen dan).