HaJee

Ik zie dat er geen optie is om echte naam aan te geven in de profielen. Een aantal GSV-ers zijn verandert van naam en dus weet ik niet direct wie wie is. Zou die optie er weer in kunnen?

en kan het dan gelijk verplicht worden gesteld om dit veld in te vullen?

Het echte naam veld komt zekers terug. Zal wel eventjes duren niet alles kan tegelijk. ;)

Bakkie Krasse

hela hola,
hoe wijzig ik mijn profiel?
ik mis mijn mooie avatar

Bakkie Krasse

sorry,
ik weet het al.
zo snel zijn jullie dus ook weer niet met antwoorden. :wink:

Pieter schreef: Het echte naam veld komt zekers terug. Zal wel eventjes duren niet alles kan tegelijk. ;)

Prima, ik vraag het maar ff.

snel snel!

steeds meer onbekende posters! ben zo benieuwd of ik ze ken...

Het echte naam veld is er al zo'n week... misschien wel langer.. ;)

Bakkie Krasse

ja, maar het moet verplicht worden om in te vullen. Het wordt steeds irritanter al die onbekende posters

Het is ook verplicht om in te vullen (alleen je kan natuurlijk altijd de werkelijke naam niet invullen maar 1 of andere nep naam)

maar

1] Het veld moet verplicht ingevuld worden bij alle nieuwe registraties

2] Mensen die al een account hadden zijn allemaal GSV'ers/oudleden en die kunnen alsnog via Mijn Profiel het vrijwillig invullen.

3] Overigens als iemand een wijziging maakt in zijn gegevens bij Mijn Profiel zal er gezegd worden dat het Echte Naam veld ook ingevuld moet worden. Dus iedereen die bijvoorbeeld wel eens zijn signature aanpast zal dat veld als gevolg daarvan ook moeten invullen. ;)

Bakkie Krasse

okdan, dankje

Pieter schreef: Het is ook verplicht om in te vullen (alleen je kan natuurlijk altijd de werkelijke naam niet invullen maar 1 of andere nep naam) maar 1] Het veld moet *verplicht* ingevuld worden bij alle nieuwe registraties 2] Mensen die al een account hadden zijn allemaal GSV'ers/oudleden en die kunnen alsnog via Mijn Profiel het vrijwillig invullen. 3] Overigens als iemand een wijziging maakt in zijn gegevens bij Mijn Profiel zal er gezegd worden dat het Echte Naam veld ook ingevuld moet worden. Dus iedereen die bijvoorbeeld wel eens zijn signature aanpast zal dat veld als gevolg daarvan ook moeten invullen. ;)

Er wordt anders nogal veel anoniem gepost. Verder is ook de optie weg waarbij je kunt aangeven van welke vereniging je bent (of het mooie logootje achter de naam). Dan weet je dus helemaal niet meer wie wie is en waar hij vandaan komt. Is het mogelijk daar wat aan te doen?

Er wordt nooit anoniem gepost. Je hebt het recht via een psje te vragen wie iemand is, en de Webcie kan je daarbij eventueel helpen. Dit geldt vooral voor de serieuze discussies.

Een extra profiel veld "lid van VGS huppelepup" is misschien wel een idee. Kan wel.