Henk-Pul

Op dit forum zitten mooieen vooral ook handige functies, en een van deze functies is dat je iemand zn bericht een blauwe kaart kan geven voor hetgeen wat diegene gedaan of gezegd heeft in een topic!
Nu wil het geval dat ik zojuist iemand een blauwe kaart dacht te hebben gegeven, maar het tegendeel blijkt waar!
Mijn blauwe kaarten worden geblokkeerd! Dit kan toch niet waar zijn? :?:
Ik wil graag weer de mogelijkheid hebben tot het geven van blauwe kaarten! :)

Shit jonge, volgens mij heb ik jou nu een blauwe kaart gegeven! oh nee, als de webcie maar niet boos wordt he

KJ schreef: Op dit forum zitten mooieen vooral ook handige functies, en een van deze functies is dat je iemand zn bericht een blauwe kaart kan geven voor hetgeen wat diegene gedaan of gezegd heeft in een topic!

In het geval er iets ernstigs aan de hand is!!
Niet om je eigen berichtje snellere bekendheid te geven.

Mijn blauwe kaarten worden geblokkeerd! Dit kan toch niet waar zijn? :?: Ik wil graag weer de mogelijkheid hebben tot het geven van blauwe kaarten! :)

Heb je daar bewijs voor?

Pieter schreef:
Mijn blauwe kaarten worden geblokkeerd! Dit kan toch niet waar zijn? :?: Ik wil graag weer de mogelijkheid hebben tot het geven van blauwe kaarten! :)

Heb je daar bewijs voor?

Ja natuurlijk heb ik hier bewijs voor!

nee $('blueKJ')=if $user('KJ') then $('do not send')

Dit vertlede jij mij net! Al mijn blauwe kaarten worden geblokkerd

Henri schreef: Shit jonge, volgens mij heb ik jou nu een blauwe kaart gegeven! oh nee, als de webcie maar niet boos wordt he

Ja bedankt!

nu word ik waarschijnlijk gebanned!

KJ schreef: Ja natuurlijk heb ik hier bewijs voor! nee $('blueKJ')=if $user('KJ') then $('do not send') Dit vertlede jij mij net! Al mijn blauwe kaarten worden geblokkerd

Als je een beetje kan programmeren zie je wel 10 fouten, of te wel, je moet niet zo goedgelovig zijn :P

HE!!!
dit kan al helemaal niet!
een beetje mijn berichten manipuleren!
Er stond heel iets anders in mijn bericht! :)

Klaas Jan jonge!

Jij moet leren, en niet zieken op het forum :D

Bolhuis
Als ik een blauwe kaart kon genven zou je er nu een krijgen van mij!

KJ schreef: HE!!! dit kan al helemaal niet! een beetje mijn berichten manipuleren! Er stond heel iets anders in mijn bericht! :)

Ben je weer eens wat onwaars aan het impliceren? :x

Anyways topic gaat dicht.