Andrea

Hoi allemaal,
Dit berichtje kreeg ik in mijn abactismail en leek me wel de moeite van een nieuw topic openen waard :)

Beste VGS'ers.
Wij hebben een vakantiehuisje in Lemmer (in Friesland) waar op dit moment al veel Bijbelstudiegroepen, ook van andere christelijke verenigingen een weekend doorgebracht hebben. Wij vinden het fijn om ons huis daarvoor ter beschikking te stellen. Vandaar dat we dat nu actiever doen. Het huis is geschikt voor acht personen (EURO 95). Meer deelnemers is mogelijk in overleg en tegen geringe meerkosten. Slaapspullen moeten dan wel zelf meegenomen worden.

Een Bijbelstudiegroep kan tegen vergoeding ter plaatse een mini-cursus/Bijbelstudie voor één dagdeel krijgen. Die verzorg ik graag en onderwerp, inhoud en vorm zijn in overleg. Als jullie belangstelling hebben, neem dan even contact met mij op.

Evert Jan Hempenius

evertjanhempenius@yahoo.com

Goeie, ik ben daar een paar jaar geleden met mn belijdeniscatechisatiegroepje geweest en het is een leuk plekje, direct aan het water, bootje drbij. Prima.

Ha, daar heb ik met een groep vrienden mijn examen-uitslag afgewacht, erg leuk. En aan het water, dus een Valkje huren en varen maar.
En om even verder te gaan met de lofzang: goede dominee, prettige man, dus die bijbelstudie raad ik aan.

Herbsgarden

Maar het is dus wel echt alleen voor bijbelkringweekendjes? (Waarschijnlijk denkt die man dat op bk-weekendjes heel veel bijbelstudie wordt gedaan. Wat lief.)

Ik denk dat deze man wat realistischer is, aangezien hij ook studerende kinderen heeft die bij VGSU zitten bijvoorbeeld.
Maar zijn mailadres staat erbij, vragen staat vrij neem ik aan.

HugoterHorst

ja wat er wordt te weinig vvb betaald..? Mijn dominee in Enschede heeft ook al een vakantiehuisje.. overbodige luxe, ook dominees moet een staptje terug doen..

Maar wel leuk dat ie dit ermee doet.