siegard schreef: Ik kreeg laatst 2 kortingsbonnen van 50 euro voor rijschool Nova. Dit is een nieuwe rijschool en volgens mij niet zo duur. Heeft iemand hier nog belang bij? Anders gooi ik ze namelijk weg. Je mag er 1 p.p. gebruiken.

Stel je zoekt nog een rijschool. Ik heb bij deze gelest. Inderdaad niet heel duur (en veel korting), goede en gezellige instructeurs met een goed slagingspercentage!

eva mariëtte
Gertjan schreef:
siegard schreef: Ik kreeg laatst 2 kortingsbonnen van 50 euro voor rijschool Nova. Dit is een nieuwe rijschool en volgens mij niet zo duur. Heeft iemand hier nog belang bij? Anders gooi ik ze namelijk weg. Je mag er 1 p.p. gebruiken.

Stel je zoekt nog een rijschool. Ik heb bij deze gelest. Inderdaad niet heel duur (en veel korting), goede en gezellige instructeurs met een goed slagingspercentage!

http://www.novagroningen.nl/

Mocht je willen gaan lessen, sowieso doen. Autorijden is de bom, BAM!Daarnaast heeft de GSV binnenkort ook een deal met NOVA, waarbij jij niet alleen korting krijgt met je coupon maar daarmee ook de GSV vijftig euro krijgt van NOVA. Lijkt dus op de deal van Christal, alleen autorijden is mijns inziens leuker dan Christal. Binnenkort hierover meer!