WandelenmetGod

Hallo iedereen,

Hier volgt een belangrijke mededeling voor alle studenten die houden van bezinning en verdieping van het geloofsleven!

Dit jaar trekken jongeren zich terug om stil te staan bij het leven met God, voor bijbelstudie, bezinning, bemoediging, toerusting, gezelligheid en ontspanning!
We nodigen je van harte uit om deel te nemen aan dit bezinningsweekend.
Het thema van dit jaar is:

Navolging van Christus - In het spoor van de Meester

Onderwerpen die aan de orde komen zijn:

  • Navolging heeft betrekking op heel je leven
  • Navolging is openstaan voor Jezus
  • Navolging is worden als de Meester
  • Navolging doe je samen
  • Navolging is vrijheid
  • Navolging en lijden
  • Biddend Jezus navolgen

Vaak denken we bij 'wandelen met God' aan iets dat enkel was weggelegd voor die paar zogenaamde 'geloofshelden' uit de bijbel. In elk geval denken we vaak vooral niet aan onszelf. Die 'geloofshelden' waren echter mensen zoals jij en ik!

Voor informatie en/of opgave verwijzen we je naar de website: www.wandelenmetGod.nl

Het is al snel zie ik: 11-13 februari 2005

Voor mensen die graag willen weten wie er nou weer achter deze conferentie zit... Ik heb op hun site onder het puntje contact een aantal BTG'ers gespot.

hallo,

even voor de duidelijkheid. ondanks dat je ze gespot hebt is het geen btg gebeuren. jammer dat er zo in hokjes wordt gedacht terwijl dit een algemeen open gebeuren is. je bent van harte welkom!!

hartelijke groeten, clariska

Altijd goed om te weten uit welke hoek het komt.

Inderdaad, wij denken niet in hokjes. Wij denken in hoekjes...

(Daarom is het extra leuk dat Clariska zo'n achternaam heeft.)

leuk, dank voor het compliment aan mij en aan jezelf-))
hartelijke groet, clariska

Goed initiatief, zo'n bezinningsweekend. En wat is nu een betere voorbereiding dan ? En deze fantastische conferentie, waarvoor je je nog steeds kunt opgeven en waar je ook op de bonnefooi kunt komen (tegen een gewijzigd tarief) is ZATERDAG al!