Hoi Benjamin,

Volgens mij zijn er heel veel mensen die jou hebben geholpen of aangesproken. Dat is heel mooi lijkt mij zo! Het is dus niet zo dat wij het erg vinden als je erbij bent.
Maar het is nu eenmaal zo dat de GSV er voor GSV'ers is en ook bepaalde doelen heeft. Helaas voor jou heeft de GSV andere doelen dan mensen van buiten onze vereniging helpen of vrijwilligerswerk te doen of mensen te begeleiden. Maar gelukkig zijn er genoeg leden die jou en anderen willen helpen, misschien niet als 'vereniging' maar wel gewoon als individuele mensen!
Daar heeft Jezus niet veel mee te maken. Het gaat erom dat voor de GSV en voor jou duidelijk is wat we voor elkaar kunnen betekenen. Als het goed is heeft Allert je daarover gesproken. Ik hoop dat je je daar in kunt vinden!

Groeten, Koos L.

Benjamin, voor de duidelijkheid, bij een tafeltennisvereniging bijvoorbeeld zou je ook niet onbeperkt zonder lid te zijn mee mogen doen. De GSV is net zo'n soort vereniging.
Wel is het prima als individuele leden iets met je willen doen, natuurlijk.

Allert

Hoi Benjamin,

Misschien denk je wel dat je niet met alle activiteiten mee mag doen omdat je PDDNOs hebt of in een rolstoel zit of wat dan maar ook.

Dat is niet waar.

Ik wilde graag meedoen met de activiteiten van de GSV maar toen moest ik wel eerst aan een universiteit studeren en twee weken ontgroening doen. Dat geldt voor iedereen.

Je kan dus niet met alle activiteiten meedoen. Dat mag niemand die geen lid is.

Maar er zijn genoeg mensen op de GSV die wel met jou een gezellige dag willen doen. Alleen is het niet met de hele GSV.

Benjaminkoning162

Hallo hier ben ik weer, mijn vraag is het volgende, ik wil graag kynologisch gedragstherapeut worden dus met honden, daarom wil ik vragen of jullie ideeen hebben hoe ik het het beste kan leren en of er iemand is die het overzicht bewaard voor mij omdat ik dat al snel kwijt ben en of er iemand is die mij kan helpen met schrijven met pen.