els b

PerspectieF Grunn´ is op zoek naar nieuwe leden.

Sinds kort is er een gemeenteraadwerkgroep van PerspectieF Grunn´ die actuele onderwerpen uit de gemeenteraad behandelt en er een mening over vormt. Christenunie Groningen zal dan 1 keer per maand met de werkgroep het over deze onderwerpen hebben en de uitkomsten meenemen in de gemeenteraad. Hiervoor zoeken we nog enthousiaste leden die mee willen denken.

Ook is er in het bestuur PerspectieF Grunn´ een vacature, heb je interesse voor de functie van penningmeester? Bel/mail ons dan.

En voor 12 euro per jaar kun je lid worden van PerspectieF, als welkomstcadeau krijg je dan de dubbel-cd van Gerald Troost: Bovennatuurlijk!

Namens PerspectieF Grunn´

Els Bezemer

elsbezemer@hotmail.com

tel. 0641074979

Vriend Niels

Krijg je als penningmeester ook betaald, of moet je zelf wat achterhouden. Opzich geen moeite voor mij...

elsbezemer schreef: als welkomstcadeau krijg je dan de dubbel-cd van Gerald Troost: Bovennatuurlijk!

Kun je niet een welkomstkado naar keuze doen? Als je nou een cd met goeie klassiek aanbood zou ik het overwegen. En het hoeft geeneens een dubbel-cd te zijn.

Hoe ging dat spreekwoord over dat gegeven paard?

Als die CD je motivatie is...

Koning David

Ach, plaag Els niet zo. Ik vind dat ze het erg goed doet. Ik vind het ook goed dat PPF-Grunn met de gemeentraad samenwerkt en wat activer wil zijn. Organiseren jullie ook binnenkort weer een politiek cafe ofzo? Zou leuk zijn. Misschien kun je Gerard Troost uitnodigen. Ik weet niet zo goed wie deze beroemdheid is want ik was te vroeg lid aan en af geworden om de CD te krijgen.

Heel goed initiatief inderdaad, die gemeenteraadswerkgroep. Zo wordt de betrokkenheid bij de gemeentepolitiek gestimuleerd. Het is heel interessant wat daar besproken wordt. Politiek komt dan ook echt dichtbij!

Idd heel erg tof om zo bezig te zijn met gemeentepolitiek!
Maarre zijn er al mensen die interesse hebben?

:wink:

elsbezemer schreef: Idd heel erg tof om zo bezig te zijn met gemeentepolitiek! Maarre zijn er al mensen die interesse hebben?

Zodra ik in de stad woon zal ik eens een kijkje gaan nemen.

ahh..Perspectief denk toch iets te links he...

Koning David
Di Grande schreef: ahh..Perspectief denk toch iets te links he...
PerspectieF links? Volgens mij hangt dit heel erg van het persepctief van degene af die er naar kijkt.
Rinze schreef: [..] Zodra ik in de stad woon zal ik eens een kijkje gaan nemen.

Die werkgroep gaat vanaf februari pas écht van start, dus je kunt je alvast aanmelden, zo vaak is het niet.. En ben je al lid?

elsbezemer schreef: [..] En ben je al lid?

Ja

Hi!

PerspectieF Grunn' is op zoek naar mensen voor in de onlangs opgerichte werkgroep én er is een plaatsje vrij in het bestuur. Lijkt dit je wat? Mail voor nadere informatie!

Namens PerspectieF Grunn'

Els

elsbezemer@hotmail.com

Hadden jullie nu al iemand? Zoiets hoorde ik vandaag.

En Els: geef me eens een paar redenen om lid te worden (afgezien van de cd ;-) )

djurre schreef: Hadden jullie nu al iemand? Zoiets hoorde ik vandaag. En Els: geef me eens een paar redenen om lid te worden (afgezien van de cd ;-) )

We hebben idd waarschijnlijk iemand erbij voor de werkgroep, maar het zou leuk wezen als er nog meer mensen zijn die de werkgroep willlen versterken..

Redenen om lid te worden van PerspectieF?

Je blijft op de hoogte wat er speelt in politiek nederland en kunt zelf ook allerlei interessante congressen en avonden bij wonen die zeker de moeite waard zijn. Of je ervoor inzetten, bijvoorbeeld bij die actie Tegen Hotel Darfur. Op www.perspectief.nu kun je een proefpakketje aanvragen met nog meer info!
En, je kunt tegenwoordig uit meerdere CD´s kiezen :wink:

En het kost ook eigenlijk haast niks: iets van 12,50 per jaar.