Barmando

Kerstoutreach: 17 december!

Gezocht: spotlights van God’s liefde!

Vorig jaar vond voor de 2e keer in Groningen de Kerstoutreach plaats. Honderden studenten en jongeren uit heel Groningen hebben zich ingezet om op een bijzondere manier God’s licht te laten schijnen op plekken waar dat nodig is. Deelnemers hadden de keuze aan een groot aantal projecten, zoals rozen uitdelen aan prostituees, klussen bij sociaal zwakkeren, bowlen met ex-gedetineerde jongeren of zingen voor verstandelijk gehandicapten.
Het Kerstoutreach Kernteam bestaat uit mensen van alle christelijke verenigingen en nog een aantal mensen uit kerken uit Groningen. Namens GSV zit ik als penningmeester in het team. Ook dit jaar is het Outreach Kernteam druk bezig de Outreach op te zetten, wat dit jaar op 17 december zal plaatsvinden. Op dit moment zijn we druk bezig met het opzetten van de projecten! Veel van de projecten van vorig jaar worden nu ook weer aangeboden, maar er zijn ook een aantal nieuwe! Houd de website www.outreachgroningen.nl in de gaten! Je kan je over ongeveer 2 weken opgeven!

Je hoort van ons!

Kerstoutreach Kernteam
Guido Bos
Hanna Buijert
Erik Eekhof
Henriëtte Timmerman
Nathalie Memelink
Remco Hoek
Stefan Crediet
Stephan Arkema

Waarde leden der GSV,

het is vanaf heden mogelijk u op te geven voor de 3e editie van de Kerstoutreach. Wees er snel bij, zodat je verzekerd bent van een mooi project!

Namens het Outreach Kernteam,

Guido Bos

Koning Drietand

bump

Een extra motivatie:

De GSV-band zal na het succes van de OCSG Sing-in wederom een spetterend optreden verzorgen!

Oh, dat is leuk zeg! Nou kom ik sowieso!

ik ben ook van de partij! Wat zitten er weer mooie projecten tussen!

Ik heb er zin in! Mooie projecten idd, hoe gaat het met de opgaves?

Heb me net opgegeven, prachtig project!

Heb me ook opgegeven!

Ik ook!

zijn er al veel aanmeldingen? Webcie, een sticky voor dit topic?

hallo GSV'ers die zich nog niet hebben opgegeven voor de Outreach van komende donderdag:

Ik heb een plekje in de aanbieding bij het project "Een kerstboom optuigen bij ex-daklozen". Een hardstikke leuk project natuurlijk! Ik ben er de projectleider van, en er is een afmelding, dus ben je je nog vergeten op te geven? En lijkt dit project je wel wat? Laat het mij weten en je kan meedoen!

Sowieso wil je Outreach eigenlijk niet missen, het is echt een hele gave ervaring om te zien dat je door voor je gevoel zo weinig te doen, mensen zó blij kan maken en daarmee wat van Gods liefde kan laten zien aan de stad Groningen!!