Hannah

Hey! Ik kreeg laatst een mooie kraskaart bij de Kruidvat, met daarop een code waarmee je kunt activeren dat je gratis voor 2 maanden Eredivisie Live kijkt op je digitale tv. Iemand belang bij die code? Stuur maar een mailtje, dan stuur ik de code naar je door.

Actievoorwaarden
Meld u met de unieke actiecode, deze vindt u onder de kraslaag op de voorzijde van het Nivea for Men pasje, aan via www.eredivisielive.nl/niveaformen of bel 0909-0101 (10 ct. p/m) en kijk de eerste 2 maanden gratis naar Eredivisie Live. Deze actiecode is te activeren van 1 oktober t/m 21 oktober 2012.

  1. WAT IS EREDIVISIE LIVE?
    Eredivisie Live is het eigen live voetbalkanaal van de Eredivisie Clubs, voor iedereen in heel Nederland te ontvangen. Van de clubs en voor de fans. Iedere speelronde worden alle Eredivisie wedstrijden live uitgezonden, gepresenteerd door de vaste gezichten Jan Joost van Gangelen, Humberto Tan en Kees Jansma. Verder is er regelmatig live topvoetbal te zien uit de UEFA Europa League, de KNVB Beker, de FA Cup, de DFB Pokal, de Coppa Italia en de Jupiler League.

  2. HOE KOM IK IN AANMERKING VOOR DEZE ACTIE?
    Om Eredivisie Live te kunnen ontvangen dient u te beschikken over digitale televisie. Analoge klanten dienen over te stappen naar digitale televisie om gebruik te kunnen maken van deze actie. Hieraan kunnen kosten verbonden zijn. Meer informatie over het aanvragen van digitale televisie vindt u op www.eredivisielive.nl/niveaformen of via 0909-0101 (10 ct p/m).
    Deze aanbieding is geldig bij een geselecteerd aantal TV aanbieders (KPN, Ziggo, Caiway, Canal Digitaal, UPC, DELTA). Staat uw TV aanbieder niet in het overzicht op www.eredivisielive.nl/niveaformen dan kunt u helaas geen gebruik maken van deze aanbieding.
    Indien u na de gratis periode geen Eredivisie Live wilt ontvangen, dient u dit tijdens de gratis actieperiode kenbaar te maken bij uw TV aanbieder. U ontvangt hierover tijdig een brief van Eredivisie Live. Na de gratis actieperiode loopt uw Eredivisie Live abonnement door tot wederopzegging. Eredivisie Live is bij de meeste TV aanbieders maandelijks opzegbaar.
    Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van uw TV aanbieder en alleen indien u de afgelopen zes maanden geen (proef)abonnement op Eredivisie Live heeft gehad. Bestaande Eredivisie Live abonnees zijn uitgesloten van deelname.

  3. HOE LANG IS DEZE ACTIECODE GELDIG
    De actiecode is geldig van maandag 1 oktober t/m zondag 21 oktober 2012. In deze periode is het mogelijk u aan te melden voor de actie via www.eredivisielive.nl/niveaformen of via 0909-0101 (10 ct. p/m). NB. Na 21 oktober 2012 is de unieke actiecode niet meer te gebruiken.

  4. WAT ALS UW UNIEKE ACTIECODE NIET WERKT?
    Bel dan met de klantenservice van Eredivisie Live op 0909- 0101 (10 ct. p/m). Heeft u vragen over de actievoorwaarden of over Eredivisie Live? Kijk op www.eredivisielive.nl/niveaformen of bel met 0909-0101 (10 ct. p/m) en we helpen u graag verder.

Ja, die wil ik wel!

Post van Gerjan: 12:34u
Mailtje van Harmen B: 12.28u

Ik stuur m nu door naar Harmen. Als je je nog bedenkt, stuur je 'm dan door naar Gerjan?
Topic kan dicht!