bart

Christian Medical fellowship

Stedengroep Groningen nodigen geneeskundestudenten uit voor de volgende twee activiteiten:

  1. Open huis Avond
  2. Cursusdag Saline Solution.

Geef je nu op!
email: groningen@cmf-nederland.nl

  1. Open Huis Avond --- vrijdagavond 27 oktober

De Open Huis Avond begint rond 18:00 op vrijdagavond 27 oktober in ’t HUUS, Radijsstraat 24, oftewel de avond voor de cursusdag Saline Solution in Haren. Na een gezellige maaltijd met je medestudenten willen we jullie op de hoogte brengen van de komende activiteiten in Groningen. Martien Bac, de voorzitter van CMF Nederland zal ook wat vertellen over CMF en ICMDA. Eén van de andere bezoekers is een Kevin Vaughan, een arts uit Engeland die mede de cursus Saline Solution zal leiden.
Na deze avond weet je precies wat de CMF inhoud en hoe het jouw leven, nu als geneeskundestudent en later als arts, meer kleur kan geven!

Wil je ook in een gezellige sfeer je medestudenten ontmoeten en meer weten over CMF?

Meld je dan aan voor woensdag 25 oktober bij groningen@cmf-nederland.nl of bel: 06 44363529

De kosten van de avond voor het eten zijn € 2,50.

  1. Cursusdag Saline Solution --- zaterdag 28 oktober

Speciaal voor artsen, verpleegkundigen, paramedici en studenten

Op zaterdag 28 oktober is er een training van de cursus ‘Saline Solution’. Dit is een in Engeland ontwikkelde cursus, die is bedoeld om handen en voeten te geven aan je christelijke geloof in de dagelijkse praktijk als arts of andere gezondheidszorgwerker. Het gaat over hoe je iets kunt laten zien van de liefde van Christus aan je patiënten.

Zelf heb ik deze cursus in oktober 2005 in Houten gevolgd, en het heeft me veel nieuwe inzichten opgeleverd, en een enthousiasme om nog meer mezelf in de spreekkamer te kunnen zijn.

Ik zou het leuk vinden om ook jou te ontmoeten!

De cursus wordt gehouden in de Hoeksteen in Haren en vindt overdag plaats. Sprekers zijn Kevin Vaughan, huisarts in Birmingham, Engeland, medeontwikkelaar van de cursus en Martien Bac, huisarts in Leerdam en voorzitter van Christian Medical Fellowship Nederland. Een deel van de dag zal in het Engels worden gehouden, het werkboek is in het Nederlands.

Plaats: Nederlands Geref.Kerk ‘de Hoeksteen’
P. Wieringaweg 2 in Haren (Gr.)
Tijd : 9.00 uur

Kosten:

Artsen
€ 75,-

Arts-assistenten/HAIO’s
€ 50,-

Verpleegkundigen/paramedici
€ 35,-

Studenten
€ 15,-

Dit is inclusief lunch, koffie/thee èn het werkboek!

Graag geef ik meer informatie. Bel me op telnr: (050) 360 16 26 of mail me via Jan@vanDijkenNet.nl. Of kijk op de website van CMF: www.cmf-nederland.nl .

Opgaaf via het CMF-kantoor: (030) 263 08 43, via de website of bij mij.

Hartelijke groet,

Jan van Dijken, huisarts in opleiding