Arend

heb de hand weten te leggen op een m.i. niet onaardige outfit, maar nou ontbreken er nog een mooi/net stel stappers om het compleet te maken

oftewel

wie heeft er voor mij maatje 44 en/of 45 nette zwarte schoenen te leen?

doe ff arendhorst@hotmail.com
of 06 45 78 69 73

of laat het hier even weten, gaarne voor a.s. vrijdag :)

als iemand nog een paar over heeft (maatje 43/44) dan heb ik daar wel interresse in.

voor 30 euro heb je al redelijke galaschoentjes die je ook onder een pak aan kan trekken, tenminste zo duur waren die van mij.

Ja jongens, gewoon even investeren

dan moet ik bedelen bij ibg...hoe gaat dat eigenlijk, kan je ergens heen bellen als wilt gaan lenen?

nee kan je meteen regelen via www.ib-groep.nl

tenminste, het schijnt zo te kunnen, ik heb er zelf NOG geen ervaring mee...

succes

JA kan wel, maar dan mag je wel opschieten, als je het nu afspreekt krijg je het pas 22 november, dus misschien een beetje kort dag

Voor diesschoenen gewoon even naar de scapino, primaschoenen voor 20-25 euro

jeetje friemel, hoe ver zijn we als we al schoenen te leen gaan vragen. Ten eerste moet je dan net passende schoenen hebben. Ten tweede zit je met je zweetvoetjes in een paar schoentjes met een geur nog erger dan die van jou en ten derde kost een paar zwarte schoenen geen kont. Zo. ik heb mn punt gemaakt. sorry.

  1. vandaar dat we de maten geven
  2. valt wel mee
  3. ik heb 0,00
Vriend Niels

Ik heb een mooi paar zwarte schoenen, maat 45, van het bekende merk Claudio Conti in de aanbieding. Ideaal voor de Dies. Ik vraag er slechts 10 euro voor en je mag betalen nadat je je stufi hebt gekregen.
Oh ja, je moet ze nog wel ff een beetje poetsen, maar dan heb je ook echt wat.

Ik ben vanavond in Vinkhuizen dus als je snel reageerd kan je ze vanavond krijgen.

en als ik donderdag rond een uurtje of vijf 's middags kom? neem ik 7,50 in contanten voor je mee, smeer ik mijn dure schoensmeermiddelstuff op de schoentjes en praten we verder nergens meer over...

Vent, nog afdingen ook? ;)

Prince schreef: wie heeft er voor mij maatje 44 en/of 45 nette zwarte schoenen te leen?

Jajaja, te leen. Wanneer krijg ik mijn korte broek terug?

Vriend Niels
Prince schreef: en als ik donderdag rond een uurtje of vijf 's middags kom? neem ik 7,50 in contanten voor je mee, smeer ik mijn dure schoensmeermiddelstuff op de schoentjes en praten we verder nergens meer over...

deal