klaasmans

Vraag me af of deze vent uberhaupt iets wil verkopen.

KenmerkenConditie: Gebruikt Abonnement: Zonder abonnement Simlock: Zonder simlock Type: Overige typen Kleur: Zwart Levering: Ophalen of Verzenden Beschrijving Ik heb hier nog een Apple Peel 520 liggen. De reden dat ik hem weg doe is omdat ik zelf nu een andere mobiel heb en mijn iPod functioneert niet meer zoals het hoort. Met de Apple Peel 520 tover je je iPod touch om tot een iPhone, dus je kan dan bellen met je iPod Touch. Er zijn wel wat nadelen:
U iPod Touch moet gejailbreakt zijn hiermee kan ik u niet helpen, als u uw iPod gejailbreakt heeft kan ik wel vertellen wat u verder moet installeren. Het heeft geen internetfunctie, het zou er bij moeten zitten, maar het werkt niet. Het geluid kan maar op 1 volume, ook met bellen en muziek luisteren via je oordopjes. Je kan maar uit enkele ringtones kiezen. Het is breekbaar materiaal. Het ziet er niet heel mooi uit als je je iPod er in hebt. Het is alleen voor de 2de en 3de generatie iPod Touch hij werkt dus echt niet met de 1ste en de 4de generatie en sommige knopjes drukken niet fantastisch in. Ik heb hem niet veel gebruikt maar er zit een heel klein scheurtje in de achterkant maar dat kan geen gevolgen hebben zoals het er uit ziet. Ook is er een heel klein stukje plastic uit en er zat nog een cover bij, maar die is meteen kapot gegaan toen ik hem er op wou doen. Voor meer informatie kunt u mailen, ook kan ik u dan wat meer foto's sturen van hoe het er uitziet. Ik zou zeggen doe een goed bod en hij is voor u

hahahaha supermooi

Wat een malloot! :)

Paula Lunenborg

haha prachtig.

krijg direct zin om een goed bod te doen

Ik denk stiekem dat de advertentie met Google Chrome is gemaakt. Dan krijg je op marktplaats dat alle enters weggaan. Vet irritant.

MsG schreef: Ik denk stiekem dat de advertentie met Google Chrome is gemaakt. Dan krijg je op marktplaats dat alle enters weggaan. Vet irritant.

Ja, want dat is inderdaad waarom deze advertentie zo grappig is. :/