Agnes

Hoi, ik heb een 15 inch monitor over. Hij knippert heeel af en toe maar hij doet t nog aardig. Iemand hebbe?

VOLgaarne, in eerste instantie, maar bij nader inzien, toch maar niet :lol:

Agnes schreef: Hoi, ik heb een 15 inch monitor over. Hij knippert heeel af en toe maar hij doet t nog aardig. Iemand hebbe?

ik zou t niemand aanraden..hehe :lol:

Ach jongens het valt echt reuze mee hoor. Heeel af en toe heeft ie een kuur, maar het enige gevolg is dat het beeld wat donkerder is. Niet groen ofzo. Je kan dan foto's wat minder goed bekijken, maar erop werken gaat prima. Maar ja, ik geef eerlijk toe. Dat irritante gedoe dreef mij wel om een nieuwe te zoeken:S
shit nu raak ik m helemaal niet meer kwijt :roll:

zet maar op balkon, daar staat toch al gigantisch veel troep

Ik ben wel geinteresseerd in die monitor. Die van mij heeft t net vorgie week begeven: de branduren waren op.

Kom maar halen bij de Saffier 104. Of nog beter, laat een novietje komen :lol:

Enne bedankt. Hij staat hier vreselijk in de weg.

Agnes schreef: Kom maar halen bij de Saffier 104. Of nog beter, laat een novietje komen :lol:

ja..ik heb hier al lang geen noviet meer gezien...(allleen heeel erg veel novites voor Martinus, hihi)

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb ook een monitor over waarmee niks aan de hand is. Hij is alleen 8 jaar oud en 14" CRT. Ik heb vanmorgen een nieuwe 17" TFT monitor gekocht dus nu staat m'n oude in de weg. Dus mocht er nog iemand iets nodig hebben, dan merk ik het wel.

Ingûh schreef: Ik heb vanmorgen een nieuwe 17" TFT monitor gekocht.

Wel een beetje klein, vind je ook niet?

L1Rn4urAyA7aTEe

Hij voldoet...

ja hallo, dit is mijn topic. Ik wil eerst mijn ding kwijt

L1Rn4urAyA7aTEe

Als jij een 15" in de aanbieding hebt, denk ik niet dat iemand zit te wachten op een 14" CRT van 10 jaar oud ;)

He rick? Wil je m nog hebben? Moet ik hem komen brengen?

Ik kom m vanav wel ff halen. Alvast bedankt!

mensenvriend

iemand nog 14 inches???? ik heb er nog wel een paar staan! met super groene kleuren! gratis af te halen of anders gaan ze gewoon weg.

jij kickt wel op groen hè? Speciaal voor jou wat varianten dan. Maar toch jammer van je energie, had je in je hulp aan ons kamerzoekers kunnen steken... :(