albertinenanninga

Lieve GSV'ers,

Hoewel het nu nog volop zomer is, en jullie waarschijnlijk allemaal bezig zijn met de laatste (extra zware) loodjes van dit jaar, wil ik jullie vragen om alvast na te denken over kerst. En dan specifiek over Outreach. En dan nog specifieker over het kernteam van Outreach 2014. We zijn namelijk op zoek naar nieuwe mensen die dit fantastische evenement willen organiseren.

Zoals velen van jullie inmiddels wel weten, wordt Outreach gehouden op de donderdagavond voor kerst, met als doel de christelijke kerstboodschap uit te stralen, en deze door te geven aan mensen die het vaak niet zo goed hebben als wij. Er wordt bijvoorbeeld gegourmet met daklozen, geknutseld met verstandelijk gehandicapten of gezongen in een kerstkoortje in de Herestraat.
Outreach gaat uit van alle christelijke studentenverenigingen in Groningen, en er doen gemiddeld ieder jaar 200 mensen aan mee.

Lijkt het jou nou leuk om dit jaar Outreach te organiseren? Je werkt (in de periode van september tot en met december 2014) samen met een kleine tien mensen van verschillende christelijke studentenverenigingen in Groningen. Je kunt je creativiteit kwijt in het thema, maar ook in het verzinnen van nieuwe projecten. En bovenal: je organiseert een groot project waardoor heel veel mensen in contact komen met de prachtige Kerstboodschap.

Nog niet helemaal overtuigd? Spreek am. van Guilik of mij eens aan op soos :)
Interesse? Mail naar outreachgroningen@gmail.com.

Succes met de tentamens en/of fijne vakantie!

Ik zeg hallo hee. Heel leuk en dingen. Doen.

albertinenanninga

Lieve GSV'ers,

we hebben echt nog te weinig mensen voor het kernteam van Outreach 2014. En sowieso nog geen enkele GSV'er. Dat kan natuurlijk niet.

Hoe GAAF is het om een groot kerstproject te organiseren waar zo'n 200 christelijke studenten uit Groningen aan mee doen en waarbij aan honderden inwoners van de stad een onvergetelijke avond wordt gegeven?
Geef je dus op om deel uit te maken van het kernteam dat dit jaar Outreach organiseert door even een mailtje te sturen naar albertinenanninga@hotmail.com, of als je nog wat vragen hebt mag je natuurlijk ook altijd mailen.

Echt doen! Doeii.

albertinenanninga

Ik wou jullie nog even laten weten dat dit gelukt is.

Er zitten maar liefst 4 GSV'ers in het kernteam van Outreach 2014! Dit zijn Henriët Renkema (voorzitter), Nynke Klok, Jasper Verbree en Mariëlle de Lange.