Robert

Lieve mensen,

Donderdag is er weer open soos! Komt allen en nodig iedereen uit die misschien wel lid wil worden!
Het is de laatste keer voor de Kei-week dat we potentials kunnen spreken, dus deze kans moeten we optimaal benutten.

Laat ook op Facebook even weten dat je er bij bent!

https://www.facebook.com/events/150866311715184/

Groetjes van de PRescie

TheoSikkema

Leuk zeg!

Mijn huisgenootje (NSG) vraagt hoe laat 'het een beetje leuk begint te worden'. Ze wil met een paar meiden langskomen.
Normaal zou ik zeggen dat het altijd leuk is, maar nu weet ik het niet zo goed ivm het Pop/Rockconcert.
Wanneer is dat afgelopen, ofwel: wanneer stroomt soos een beetje vol?

Paula Lunenborg

Als elke GSV'er nou vanavond met minstens 1 potential gaat praten, dan kost dat ons per saldo niet zoveel 'moeite' en heeft elke potential minstens 3 GSV'ers gesproken. Dan voelen ze zich ook nog eens welkom. Doen?!

@ jorieke, als ze over wil stappen is ze welkom.
Nee zonder gekheid. Er schijnt bij andere verenigingen de gedachte te hangen dat open soos betekent dat iedereen welkom is om gewoon voor de gezelligheid langs te komen. Terwijl naar mijn idee open soos toch meer voor potentials is dan voor andere, die zijn altijd wel welkom. Is dt gek om zo te denken?

Joriekee schreef: Mijn huisgenootje (NSG) vraagt hoe laat 'het een beetje leuk begint te worden'. Ze wil met een paar meiden langskomen. Normaal zou ik zeggen dat het altijd leuk is, maar nu weet ik het niet zo goed ivm het Pop/Rockconcert. Wanneer is dat afgelopen, ofwel: wanneer stroomt soos een beetje vol?

Lijkt haar achternaam op iemand die vroeger een koets 'bestuurde'?

jaspermann schreef: @ jorieke, als ze over wil stappen is ze welkom. Nee zonder gekheid. Er schijnt bij andere verenigingen de gedachte te hangen dat open soos betekent dat iedereen welkom is om gewoon voor de gezelligheid langs te komen. Terwijl naar mijn idee open soos toch meer voor potentials is dan voor andere, die zijn altijd wel welkom. Is dt gek om zo te denken?

Het is ook niet ongebruikelijk voor nsg'ers om op onze opensoos potentials te ronselen, misschien moet je daar ook rekening mee houden.

@Jasper,

Uberhaupt is iedereen altijd welkom, zeker op open soos. Ben het dus niet met je eens. Wanneer gebeurt wat Elsa schetst is het een ander verhaal, maar ik snap niet waarom zo negatief. Hoe meer mensen, hoe leuker.

Holsappel schreef: @Jasper, Uberhaupt is iedereen altijd welkom, zeker op open soos. Ben het dus niet met je eens. Wanneer gebeurt wat Elsa schetst is het een ander verhaal, maar ik snap niet waarom zo negatief. Hoe meer mensen, hoe leuker.

Helemaal niet, -webcie edit- andere verenigingen -webcie edit- zijn niet welkom.
Ze zijn vaak wel gezellig (behalve ATV'ers dan) dat ben ik met je eens, maar het is wervings-technisch gezien niet handig.
Ik sluit me bij Elsa en Jasper aan.

Iedereen is idd altijd welkom, BEHALVE juist op open soos.
Ik zal ze er niet uitschoppen maar ik ga ook zeker geen reclame maken of mensen uitnodigen.

Dit is wel een publiekelijk zichtbaar topic he Roorda;)

We lekker dat deze kwestie al 2 jaar speelt en er nog steeds niet beleid is gemaakt.

tr00, vorig jaar hebben wij aan het eind van het jaar dit nog besproken met de f.t. en de PRescie...

Destijds was er het idee om 'open soos' en 'scholieren soos' te hebben. Ik denk dat de namen de lading wel dekt. 'Scholieren soos' is puur voor mogelijke nieuwe leden, 'open soos' voor al je vriendjes en vriendinnetjes. Hopelijk neemt de huidige f.t. en de PRescie f.t. dit mee voor volgend jaar.

Wat een top soos. Volgend jaar 50 nieuwe leden?
Hoeveel mensen hebben zich aangemeld gisteren PRescie?

AssessorJoost
UndahCovah schreef: tr00, vorig jaar hebben wij aan het eind van het jaar dit nog besproken met de f.t. en de PRescie... Destijds was er het idee om 'open soos' en 'scholieren soos' te hebben. Ik denk dat de namen de lading wel dekt. 'Scholieren soos' is puur voor mogelijke nieuwe leden, 'open soos' voor al je vriendjes en vriendinnetjes. Hopelijk neemt de huidige f.t. en de PRescie f.t. dit mee voor volgend jaar.

natuurlijk ben ik het met mijn praeses eens, ik zou het alleen geen 'scholieren soos' noemen, klinkt een beetje kinderachtig..

wat was dat onwijs leuk gister.

AssessorJoost schreef:
UndahCovah schreef: tr00, vorig jaar hebben wij aan het eind van het jaar dit nog besproken met de f.t. en de PRescie... Destijds was er het idee om 'open soos' en 'scholieren soos' te hebben. Ik denk dat de namen de lading wel dekt. 'Scholieren soos' is puur voor mogelijke nieuwe leden, 'open soos' voor al je vriendjes en vriendinnetjes. Hopelijk neemt de huidige f.t. en de PRescie f.t. dit mee voor volgend jaar.

natuurlijk ben ik het met mijn praeses eens, ik zou het alleen geen 'scholieren soos' noemen, klinkt een beetje kinderachtig..

'Kennismaakavond'? Zo doen ze het bij veel zusjes al lang. Met opgaves enzo zodat je extra aandacht krijgt als kennismaker.

waarom werden er eigenlijk geen foto's gemaakt?

Vorige open soos wel, maar die foto´s staan nog niet op GSVnet...

Jorien: Die foto's heb ik aan de reebocie 'gegeven', omdat er nog zo'n watermerk ofzo overheen zou komen. Maar heb er idd nog niks van terug gezien, geen idee....

Jij bent reebocie, dus reageer meteen zelf ook even jeanet