AnnLou

zie onderstaande

Het is uiteindelijk geregeld, donderdag wordt er laminaat gelegd in mijn nieuwe onderkomen, nu heb ik alleen daar geen gereedschap voor dus:

Zijn er mensen die gereedschap hebben wat ik kan gebruiken donderdag???

Ik niet, maar mocht het niet lukken, die setjes zijn niet zo duur. Tientje bij de Gamma heb je al een leuk setje. En anders gebruik je een hamer en een stukje hout. Inkorten kan wel met een zaag.

Wij hebben als het goed is nog wel wat in onze kast liggen. Dan moet je Theo Zuidhof ff bellen, die is altijd thuis.

Uhh.. wat voor laminaat heb je?? Bij het nieuwe laminaat heb je namelijk geen setje meer nodig, dan sla je het alleen maar kapot! (waarschijnlijk heb je alleen wigjes nodig)

Zo'n apparaat blijft onmisbaar, ook al is het kliklaminaat. Decoupeer is ook een pré.

Nou nieuwe kliksysteem, moet je eerst korte kant in elkaar 'vouwen' en daarna de lange kant.. Niet echt de bedoeling om te gaan slaan, iig voorzichtig zijn;)
Naja, succes iig heb helaas geen gereedschap.

Ik sluit mij volledig aan bij Rien, alleen een decoupeerzaag is nodig.

En als ik die nou net niet heb???

Ik heb trouwens ook een stanleymesje nodig om de ondervloer te kunnen snijden..

stanleymes heb ik wel voor je, decoupeerzaag zit niet in het assortiment.

Een stanleymes moet je gewoon kopen, ik heb 'm elk jaar nodig voor Sinterklaas.

Heb je zo'n hekel aan Sinterklaas dan?

Mogen we ondertussen ook een update van wie heet gaat leggen, welke kleur stanleymes je gebruikt, en wat het eindresultaat is geworden. Hebben we nu wel beetje recht op

Uiteraard, komt ie:

Degene die het legt, heet Jeroen. We gebruiken een rood stanleymes en een groene decoupeerzaag.
Het eindresultaat is vanaf vanavond te zien!

nice, veel succes nog!

Marianne schreef: Heb je zo'n hekel aan Sinterklaas dan?

Wat een zieke denkbeelden weer.

Paula Lunenborg

Is het gelukt Annlou?! Ik ben erg benieuwd!!

Het is helemaal gelukt Paula, kom gerust een keertje kijken!!
Geldt voor iedereen trouwens...