Henderi

Hoi allen!

Omdat één van mijn huisgenoten ons huis helaas gaat verlaten, zoeken Liesbeth (NSG) en ik per 1 augustus 2010 een nieuwe huisgenoot.

Het gaat om de Aquamarijnstraat 257 en dan specifiek om de balkonkamer. Deze is zo'n 14m2 groot. Overname van houten hoogslaper en laminaat is mogelijk. Naast die kamer hebben we ook een keuken, badkamer, toilet en veel gezelligheid te bieden!

Prijs is zo'n €145,- inclusief want we krijgen huurtoeslag.
Mooi kansje dus!

Geinteresseerd? Mail dan naar aquamarijnstraat257@gmail.com met daarbij natuurlijk kort iets over wie je bent.

Groeten,

Henderi

broommaster2000

Ah, dit is em dus!

Hee,
Ik heb voor 2 week terug gereageerd op deze kamer en ik vroeg me af of die mail was aangekomen en of deze kamer überhaupt nog beschikbaar is.

Alwin

Wat Hapkars zei.

Foei Roel!

@AlwinS, houd dit forum goed in de gaten, want er komt zo nu en dan wel eens een nieuwe kamer op te staan! Succes met het vinden van een kamer hier in Groningen!

Herbsgarden

Tering, je zou het bijna niet verwachten. Kan er geen ban komen op sluikreclame, lieve Webcie? Of pas ongevraagd het onderschrift aan, dat vinden sommige mensen hi-la-risch.

Prima optie. Op dit moment sluit Roells onderschrift overigens prima aan bij de boodschap die hij in vrijwel elk kamer gezocht/aangeboden-topic plaatst.

Herbsgarden

;)

Kapitein Luv

Hey is deze kamer nog steeds beschikbaar?

Lodewijk

De kamer is inmiddels niet meer beschikbaar. Bedankt voor de reacties.

Topic kan dicht!