Sabine

Hallo webieciemesen. Ik heb een vraag. Waarom mag je geen offtopicpoststopic openen?

Ja, want het was zo leuk!

Vriend Niels

Hojjuhh! Eindelijk weer lekker offtopic posten. Echt gezellig hier. Nog roddels?

Het forum is geen chatbox. ;) Hebben we daar MSN niet voor?

ach..we hebben toch ook een website die we optimaal moeten gebruiken!! :lol:

Het is gewoon een vraagje..... een regiotopic is toch ook een verkapte chatbox...overigens bijna alle zooztopics.....alleen mag je daar niet iets posten wat totaal niet met het onderwerp te maken heeft heb ik een aantal maanden geleden geleerd..... dus als er 1 offtopicpoststopic is scheelt het de webcie ook weer werk: iedereen post daar offtopic en hoeft dat in andere topics niet meer te doen. Handig toch??

Sabine schreef: Het is gewoon een vraagje..... een regiotopic is toch ook een verkapte chatbox...overigens bijna alle zooztopics.....alleen mag je daar niet iets posten wat totaal niet met het onderwerp te maken heeft heb ik een aantal maanden geleden geleerd..... dus als er 1 offtopicpoststopic is scheelt het de webcie ook weer werk: iedereen post daar offtopic en hoeft dat in andere topics niet meer te doen. Handig toch??

Zoals je al zegt, er wordt hier op het forum al genoeg gechat, en de regiotopics zijn ook mede bedoeld om te voorkomen dat ieder ander topic vervuild gaat worden met zooi.

Ik denk dat het niet nodig moet zijn om nog een offtopic-topic te gaan maken, als je nog meer roddels kwijt wil dan nodig je de mensen maar uit of dan ga je maar met ze msn-en.

Dit forum is dus niet bedoeld om te zorgen dat iedereen de laatse roddels te horen krijgt of omdat bepaalde mensen altijd dingen van zich moeten laten horen (lees vooral: negatieve aandacht vragen).

Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat er een soort huiskamer of theetijd topic komt, waar je dan aan een stuk door allerlei zooi in krijgt.
Probleem is wel dat offtopic posten in andere topics daar niet minder van gaat worden en ik dus niet denk dat het forum an-sich daar beter van wordt.

Dat laatste weet je niet zeker volgens mij aangezien de offtopic topics geen lang leven beschoren is helaas. En niet iedereen tegen wie ik offtopic iets wil vertellen zit op regio paars, dus dat argument gaat ook niet helemaal op. Het gaat om 1 topic! Ondertussen zijn er al 2 gesloten, en is deze weer geopend wat er al 3 maakt omdat het niet mag, volgens mij kost dit gedoe veel meer werk/tijd/geld/gedoe/gezeik/etc. dan dat er gewoon 1 topic voor offtopicposts mag bestaan. Maar ja, wie ben ik??

Het lijkt mij ook nog niet zo'n gek idee om 1 centraal offtopictopic te hebben, waar je vanalles mag vragen. Desnoods schoon je die maandelijks op, zodat alles een beetje snel blijft draaien.

Sowieso vind ik de laatste tijd allerlei topics wel erg snel dichtgaan. Slotjes moeten als het aan mij ligt alleen gemonteerd worden als een topic irritant begint te worden, en niet eerder; omdat je dan weer een nieuw topic moet opstarten als je nog een bijdrage wilt leveren.

Maar nog even terugkomend op de beginvraag: (waarom geen offtopicpoststopic): ik stel voor om iets meer een vraag / aanbod idee te hanteren op het forum. Er is duidelijk vraag naar, en zo'n topic lijkt me een redelijke manier (dat dus niet het hele forum wordt ondergekliederd). Prima toch?

Ach, en als bijvoorbeeld na 2 maand het topic blijft uit te sterven, dan verwijder je dat topic toch lekker weer...

Op dit moment is het in Bethlehem, Zuid-Afrika, 3,3 graden celcius.

nietes, 3,4 :lol:

en staat het 1-0 bij de wedstrijd italie -zweden
handig toch? zo'n topic?

Tolle schreef: [..] Zoals je al zegt, er wordt hier op het forum al genoeg gechat, en de regiotopics zijn ook mede bedoeld om te voorkomen dat ieder ander topic vervuild gaat worden met zooi. Ik denk dat het niet nodig moet zijn om nog een offtopic-topic te gaan maken, als je nog meer roddels kwijt wil dan nodig je de mensen maar uit of dan ga je maar met ze msn-en. Dit forum is dus niet bedoeld om te zorgen dat iedereen de laatse roddels te horen krijgt of omdat bepaalde mensen altijd dingen van zich moeten laten horen (lees vooral: negatieve aandacht vragen). Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat er een soort huiskamer of theetijd topic komt, waar je dan aan een stuk door allerlei zooi in krijgt. Probleem is wel dat offtopic posten in andere topics daar niet minder van gaat worden en ik dus niet denk dat het forum an-sich daar beter van wordt.

Kom op, WebCie, geef Sabine ook een kans... :twisted:

Ik heb mn laatste tentamen gehad!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
En t ging best goed. Wilde ik even kwijt. Nu heb ik niets meer te doen.

een koe heeft geen vleugels

jawel! :idea:

Ik wil ook graag even wat zeggen.....

Vriend Niels

Wist u, wist jij dat de offtopictopics bedacht zijn tijdens een zeer enerverende vergadering van de diescie 2004.

NAP staat trouwens voor Normaal Amsterdams Peil en niet Nieuw Amsterdams Peil zoals sommige mensen veronderstellen.

Oke, er is nu een topic als deze. Alleen dan intern.

En deze gaat dus opslot