mentko

Gokje: de senaat is per mail bereikbaar op senaat@gsvnet.nl?

Correct

Dank!

Over de Senaat gesproken:

Tcoh even benieuwd waar jij de Senaat voor nodig hebt, Mentko.

Ga je weer lid worden?

Nou, lid worden... da's ook weer zo wat. Neen, ik heb nog wat (belastend) elektronisch archiefmateriaal dat aan de vereniging toebehoort en dat ik nu wel eens van mijn PC wil hebben. Maar om dat nou zo direct aan de Karel te sturen... Inmiddels heeft Senaat Timmermans een goede (maar helaas tot mislukken gedoemde) poging gedaan Schiphorst cum annexis te overtreffen. Het topic kan dus, wat mij aangaat, gesloten worden. Vooraleer dat gebeurt, zou ik van Koos L echter wel antwoord willen hebben op de volgende vraag: waarom wordt de afbeelding in zijn bericht hierboven gehost door de HBO-vriendjes? Dit soort geheul zet zijn openstaande vordering op mij voor een diner in het Noorderplantsoen op losse schroeven!

Amice Nap, wellicht is u ontschoten dat ik sinds jaren heul in extremis: ik ben scholier. Verder wist ik toevallig dat er foto's van enkele gezamenlijke activiteiten (wat betreft GSV en HBO-vriendjes) worden gehost door die vriendjes. Vandaar dat ik mijn jaarlijkse bezoek aan de website onzer vriendjes heb afgestemd op het zoeken naar deze foto's. (Die het bezoek overigens niet waard waren.)

Nu Mentko het over rondzwervende GSV-eigendommen heeft:

Mijn vrouw heeft nog een best interessant deel van het GSV-archief in onze (beperkte) kastruimte staan. Als de Karel toch oud papier aan het ophalen is...

Nu Henri het over zijn vrouw heeft:

Volgens mij heeft ze nog een Nederlands-Duits woordenboek van mij. Als Henri toch oudpapier gaat wegbrengen...

Nu Geertsma het over Duits heeft: vertel nog eens, Martin, van je avonturen bij het verzet.

Re Koos: Is akkoord, jongen. Gister sprak ik RPB. Rond het begin van juli gaan we smikkelen en smakkelen.

mentko schreef: Nu Geertsma het over Duits heeft: vertel nog eens, Martin, van je avonturen bij het verzet.

Ach, jongen. Dat heb ik maar aan de jongeren overgelaten...

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb ook nog een doos vol zooi, als de KAreL daar belang bij heeft hoef ik in ieder geval niet heen en weer te lopen naar de oud-papierbak. ;)

Geertsma, als je dat woordenboek komt halen, krijg je de spullen van het GSV archief er zomaar bij.

En als jij het woordenboek langsbrengt, mag je het archiefspul gelijk meenemen en zorg ik dat het bij de KArEL komt.

Oh ja, ik zit doordeweeks tegenwoordig in Assen :).

Andere optie is 'em mee te geven aan de KArEL als die de spullen op komt halen en dan maar hopen dat er iemand in zit die ik ook nog wel es tegenkom.