Michelle Bloem

Ha GSV,

In deze tijden van corona-crisis zijn er veel mensen die hulp nodig hebben. Van alle kant hoor je mensen die graag willen helpen, maar niet zo goed weten hoe. Bent u nou een van deze mensen? Hier is het antwoord op al uw vragen!

In Groningen is sinds vandaag een nieuw initiatief gestart genaamd 'Student voor Stad'. Verschillende studenten partijen in Groningen zijn samen gekomen om dit zo snel mogelijk van de grond te krijgen. Het doel is om mensen die hulp nodig hebben samen te brengen met mensen die willen helpen. Aanmelden kan hier

Je kunt verschillende dingen doen, dus er zit altijd wel wat tussen wat bij je past. Zo kun je boodschappen doen voor een oudere, een hond uitlaten voor mensen die niet naar buiten durven, of u kunt bellen met eenzame opa's en oma's.

Ik heb me hier al voor aangemeld. Ik hoop dat u dat ook gaat doen.

beschrijving

Ha Michelle,

Yes goed initiatief!

De ´hier´ is doorgelinkt naar het forum waardoor je in een soort van eindeloze spiraal komt van hier klikken en op hetzelfde terecht komen. Help.

Groetjes

Michelle Bloem

Ha Roos,

Linkje is als het goed is nu aangepast!

Erg mooi om te zien dat ik binnen een halve minuut 3 berichtjes hierover krijg. Wat fijn dat iedereen zo enthousiast wil meedoen!