GSVA_Feestcommissie

Amicae amicique,

Woensdag 3 april wordt echt een crazy party night in de hoofdstad van de feestelijke feestelijkheden! Net als vorig jaar gaan we helemaal los. Vorig jaar mochten we al enkele Groningers verwelkomen, en we hopen dat u dit jaar met nog meer peeps onze party komt crashen. Voor de Groningers die er vorig jaar niet waren: u heeft een amice Hoogendoorn gemist die like never before enorme moves liet zien op de lekkerste beats. Gelukkig komt deze amice dit jaar weer, evenals enkele andere leden van uw vereniging. Maar graag zien we een enorme bus vol van de uwe richting onze hoofdstad toeren!
Wij weten dat velen van u geen week OV hebben en dat het een lange reis is. Gelukkig bent u van harte welkom om na 04:00 ook de after-party mee te maken op onze soos. En u kunt natuurlijk altijd blijven slapen.

Adres: Nieuwezijds Voorburgwal 167

Voor degenen die er vorig jaar waren: de locatie is hetzelfde, maar de zaal is beter.

Let op de drankprijzen, die zijn heel gunstig.
Entree: €3,-
Bier/Fris: €1,50
Sterk/Wijn: €2,-
Mix: €3,50

Wij staan open voor verzoeknummers die u kunt melden op deze site. Ralfje Poelman wordt alleen gedraaid bij een opkomst van +30. Over nummertjes over Gasselterboerveenschemond en Sexbierum doe ik op dit moment nog geen uitspraken.

U kunt ons vinden op Facebook: Amicaal Feest 'Republiek Amsterdam'.

We zien u heel graag 3 april!

Groeten namens de feestcommissie der GSVA "Petrus Plancius"

Wouter Oudes
Jan Willem Noort
Renate Padding
Bertine Huisman
Linda Barelds
Koos Toebes

Kijk, als andere zusjes een voorbeeld zouden nemen aan de manier van uitnodigen van de andere GSV, zouden er waarschijnlijk vaker de leukste Groningers het land in gaan..

GSVA_Feestcommissie schreef: u heeft een amice Hoogendoorn gemist die like never before enorme moves liet zien op de lekkerste beats.

Die jongen is echt legendarisch. Hij heeft bijvoorbeeld begin 2012 al op het bankzitfeestje die de VGST haar Dies noemt de Harlem Shake uitgevonden. Waar iedereen eerst elkaar verlegen zat aan te kijken, zette hij zijn moves in. Er hoefde maar 1 beat te droppen en de gehele Dies was madness.

Ondanks mijn weekend-OV ben ik er dit jaar inderdaad weer bij!

Ik kijk uit naar een minstens net zo fantastisch feest als verleden jaar en het zou mooi zijn als de Ralf Poelman-barrière geslecht wordt.

Dus, GSV'er: Als u ook maar enigszins kunt, vooral gaan! Goed voor de GSV-nederland-banden enzo.

JøhnDylån

Hebben ze bij de GSVA ook panne(n)koeken?

Ik heb al van heel veel mensen gehoord dat ze gaan...

GSVA_Feestcommissie schreef: (...) Over nummertjes over Gasselterboerveenschemond en Sexbierum doe ik op dit moment nog geen uitspraken. (...)

Dit zet mij wel zeker aan het nadenken!

GSVA_Feestcommissie

Amicae amicique,

Over minder dan een week is het al zover! Ik heb zojuist eventjes de attending-lijst gecheckt. Er hebben al een aantal van u aangegeven dat ze erbij willen zijn. Een verstandige keus kan ik u verzekeren. Dit wordt echt zo'n feest waar u uw kleinkinderen later over verteld. En reken maar dat u dan een goed verhaal hebt!

Amsterdam hoopt daarom dat er intern alvast een touring bus gehosseld wordt en dat de Poelman-limiet gehaald wordt. Dat zou toch grandioos zijn? Ja toch niet dan?

Amicalater!

Dé feestcommissie der GSVA 'Petrus Plancius'