Loewie schreef: Make me an offer I can't refuse.

In dat geval wil ik je monitor wel hebben voor 1 euro :lol: Als je hem toch gratis weggeeft

En Martijn, neem dat ding toch gewoon joh. :wink:

Mn bodemprijs is 50 euri, degene die 'm koopt kan de monitor dan wel aan Agnes verpatsen. Garantie tot aan de deur.

Martijn heeft alleen een kast nodig, Agnes alleen een monitor. Als je die samen voor 50 oero bij Loewie kunt krijgen, kunnen jullie daar met z'n tweeën toch een mooi dealtje van maken? En je krijgt er ook nog eens garantie op! (bij?)

L1Rn4urAyA7aTEe

Leuke foto's van de kast, maar hoe ziet 't er van binnen uit? M.a.w. wat voor moederbord etc. zit erin?

Pff hij is ongeveer identiek aan mn eigen asus, maar ik durf nie met zekerheid te zeggen wat voor merk. Tis een prima mobo, met voldoende uitbreidingsmogelijkeden, niet een laf pc-prive apparaat. Voor serieuze klanten kan ik wel ff kijken wat voor merk t preices is, na t weekend, heb nu geen tijd om m open te schroeven. Toedeloe ik ga naar KJ's 'buiten' toe!

Als je hem niet mooi vind kun je hem wel modden, met een spuitbus verf bijv. En je kunt er een stuk uitzagen, ook handig als je hem wilt opvoeren, legio mogelijkheden. Heb in mijn vorige kamer al eens een ingebouwd in mijn bureau

Maar zo mooi als die van zielman(misschien zit het in de naam, je hebt toch ook van die coolers? zalman ofzo, die zien er ook wel leuk uit)

Loewie schreef: U vraagt, wij draaien.. mooi in eenvoud noemen we dat :)

Heb eventueel nog een stripje in de aanbieding om dit tochtgat op te vullen.

Goed bod, Goeroe!

70 USD is ongeveer 58,33 EURIS