zmith

Amicae amicique,

Namens de beroepingscommissie van de gereformeerd vrijgemaakte kerk te Groningen-West wil ik alle GSV’ers (die daar lid zijn) van harte uitnodigen om op 26 februari, 20.30 uur in de Columnakerk te praten over een te beroepen predikant.

Per september zal Ds. Joosse met emeritaat gaan en daarom zijn we druk bezig met het maken van een profielschets voor een toekomstig te beroepen predikant. Daarbij is uw mening nodig! Welke eigenschappen moet die predikant hebben? Welke werkvelden vindt u het meest belangrijk voor de gemeente van Groningen-West? Misschien heeft u zelfs wel een paar namen in uw hoofd. Kom daarom op donderdag 26 februari, voor onze eigen (open) soos aan, naar soos ‘De Zolder’ in de Columnakerk. We beginnen relaxed met een bakje koffie om 20.30 uur.

Ik hoop alle studenten die lid zijn van Groningen-West daar te zien!

Zwier Smith
PS: voor vragen, opmerkingen en/of tips kunt u mailen naar beroepingscommissiewest@gmail.com, voor het geval u bijvoorbeeld helaas niet op de avond aanwezig kunt zijn.

^bump

Supertof! Ik kan er zelf helaas niet bij bent, echt super@#%, maar ik zal de enquete invullen.

Broeder Van der Jagt op artikel 8, dat lijkt me een goede herder.