Tolle

heeft dat blauwe vierkantje naast het quote balkje wel zin?

beetje voor de lol modjes schoppen :twisted:

edit: als het goed is zijn de moderators nu op de hoogte

Wegens "misbruik" zal dat binnenkort alleen maar door moderatoren te gebruiken zijn.

Het was de bedoeling dat, als er echt iets wat eigenlijk niet door de beugel kon, en nog niet gespot was door de moderatoren, dat er dan op het blauwe vierkantje geklikt kon worden om de moderatoren daarop te attenderen.

oh ja had ik al gezegd dat wij ook nog een rode, gele en groene hebben, als moderatoren, jij komt nu in de buurt van het ontvangen van een gele :twisted:

Pieter schreef: Wegens "misbruik" zal dat binnenkort alleen maar door moderatoren te gebruiken zijn. Het was de bedoeling dat, als er echt iets wat eigenlijk niet door de beugel kon, en nog niet gespot was door de moderatoren, dat er dan op het blauwe vierkantje geklikt kon worden om de moderatoren daarop te attenderen.

dacht: zie een blauw knoppie, even kijken wat er gebeurd

2 keer?

Pieter schreef: oh ja had ik al gezegd dat wij ook nog een rode, gele en groene hebben, als moderatoren, jij komt nu in de buurt van het ontvangen van een gele :twisted:

een soort van regenboogforum dus :)

waarom een gele? en wat houdt dat in? :lol:

Pieter schreef: 2 keer?

de eerste keer uit spontaniteit

de tweede keer omdat ik de eerste keer niet door had wat er precies gebeurde

het blauwe vierkantje mag nu wel weg, als ik iemand wil quoten schiet mijn muis al uit, excuses :lol:

Nou jij je zin.

Heeee!
was is dit nu?
Eén van de mooiste functies, namelijk een blauwe kaart geven is verdwenen!
Echt jammer!

kon je toch al niet meer :lol:

slotje

nou jij je zin.