Roell

Zoo de winter is nog niet voorbij of de zomervakanties worden je al weer om de oren geslingerd door GoGo Tours, Beachmasters, GoFun, X-Travel, Husk enzovoorts.

De laatste tijd ben ik samen met Wouter druk bezig geweest om weer online te krijgen. Op deze website kun je vakanties van verschillende reisorganisaties met elkaar vergelijken, hiermee kan je soms zelfs tot 140 euro op je zomervakantie besparen, per persoon! Daarnaast zie je overzichtelijk welke reizen er aan worden geboden door alle reisorganisaties, dat bespaart je veel tijd met zoeken en met het afstruinen van het internet.

Succes met zoeken en boeken van je zomervakantie voor 2008! En anders succes met sparen en werken bij TNS NIPO of in de supermarkt ;)

Ohja dan tog nog ff een slogan dr in:

Zoek en boek jouw zomervakantie bij !

Herbsgarden

Waar staat Cuba?

Sorry dat ik even gebruik maar van je topic, Roel, maar dan krijg je meteen weer een gratis bump van mij. Even iets heel anders over die zomer 2008:


‘Think globally, act locally'. Jongeren uit Europa en Afrika zetten zich samen in voor mensen die minder kansen hebben. Samen sterk voor de ander!

Goedemiddag,

Wij, Stichting Oikos, zijn op zoek naar christelijke jongeren die geinteresseerd zijn in een internationaal zomerkamp dat deze zomer plaats zal vinden in België. In deze e-mail zal ik kort uitleggen waarvoor wij uw aandacht vragen.

Wellicht kennen jullie Stichting Oikos al van festivals en workshops. Stichting Oikos is een oeucumenische stichting, die zich bezig houdt met bewustwording in Nederland over ontwikkelingssamenwerking en armoedebestrijding. Dat doen we onder andere door workshops, lezingen, symposia en een internationaal zomerkamp te organiseren over thema’s die met ontwikkelingssamenwerking te maken hebben.

Deze zomer organiseert Oikos samen met een aantal andere christelijke organisaties een internationaal zomerkamp. Samen met jongeren uit Zuid-Afrika, Congo, Rwanda en België buig je je een aantal weken lang over thema’s zoals gerechtigheid, globalisering en de verhoudingen tussen arm en rijk. Dat gebeurt door interculturele bijbelstudies, gebedsdiensten, maar ook door mee te helpen in een aantal sociale projecten in België.

In de bijlage vind je een pdf-bestand met uitgebreide informatie over dit leuke en interessante zomerkamp. Wat wij van jullie vragen is om deze folder onder de aandacht te brengen binnen jullie vereniging. Het zou ons erg helpen als jullie bijvoorbeeld tijdens bijeenkomsten of in jullie nieuwsbrief, iets over dit zomerkamp zouden kunnen vertellen.

Wij danken jullie bij voorbaat hartelijk voor jullie inzet. Mochten jullie nog vragen hebben over dit zomerkamp of Stichting Oikos in het algemeen, dan kun je altijd contact opnemen met Stichting Oikos:

tel. 030 236 1500
e-mail: oikos@stichtingoikos.nl
website: www.stichtingoikos.nl

Gunther Sturms is de contactpersoon binnen Stichting Oikos die op de hoogte is van alle ins en outs van het internationale zomerkamp.

Met vriendelijke groeten,

Namens Stichting Oikos,
Nina de Roo