Francisca

Beste volleyballers,

Wie heeft er nog zin mee te spelen in het damesvolleybalteam van de GSV bij het PVT-toernooi???????
Dit is van 16 tot 19 februari a.s. Vraag je volleybalvriendinnetjes ook even of ze mee willen doen.
Graag zo snel mogelijk reageren!!!

Groetjes,
Liesbeth Slager
Francisca Kleeman.

Even ter uitleg:
Aanvankelijk waren we uitgeloot voor PVT maar omdat een ander team zich heeft teruggetrokken is er voor ons alsnog de kans om mee te doen.
Dus wie heeft zin? Geef je snel op...

Mogen we ook rokken aan? (heb namelijk zin :()

Helaas :D ! Misschien kunnen we binnenkort wel een keer aan een toernooitje meedoen. Met een gemengd team.. :wink:

Ja jammer dus, we doen niet mee, ook nite met een damesteam van de GSV. Misschien volgend jaar weer, als het dan nog bestaat iig, hoor nl beetje verontrustende berichten over laatste keer PVT dit jaar als de sfeer niet veranderd in volleybalfreakyness ipv lol en drank...

Lizzy schreef: Misschien volgend jaar weer, als het dan nog bestaat iig, hoor nl beetje verontrustende berichten over laatste keer PVT dit jaar als de sfeer niet veranderd in volleybalfreakyness ipv lol en drank...

Kun je uitleggen wat je bedoelt? Ik heb hier nog helemaal niks over gehoord. En ik heb toch genoeg connecties in Assen ;)

De organisatie vind de sfeer steeds meer afwijken van het doel ven PVT. Ze willen dat het hoofddoel volleyballen is, terwijl volgens hen te veel mensen mee gaan op PVT om lekker iedere avond te stappen en lol te maken. Dit is volgens hen niet de bedoeling en ook de gastgezinnnen worden er niet blij van. "Die hadden zich wel wat anders voorgesteld bij het hebben van pleegkinderen tijdens ht PVT" Meer weet ik er ook niet van, maar ze zijn dus kritisch aan het nadenken over het voortbestaan van het PVT.

Mmm dan weet ik wel van wie dit geluid komt. Maar ik kan het niet snappen, wat is er nu toffer om in de vakantie met een enorme groep Grefojeugd van 14 tot 19 een lekker feestje te bouwen in Assen. Dat is toch waar je het voor doet als organisatie lijkt me? Ik heb vanaf mijn dertiende zo'n beetje elk jaar actief in de organisatie gezeten en elk jaar was het weer supergezellig. En het niveau van volleyballen is echt niet minder geworden.
Ik ben bang dat het narrowminded deel van Grefo Assen (en de pleeggezinnen) het met lede ogen aanziet dat de jeugd een lekker feestje bouwt. Goh stel dat er iemand dronken zou worden.... Sommige pleeggezinnen stellen dan ook soms absurde maatregelen om te voorkomen dat de jeugd waarover men voor een paar dagen de scepter zwaait (letterlijk) wereldgelijkvormig gaat worden. Regelmatig bekroop me een gevoel van medelijden als ik hoorde dat een 16 jarige van zijn pleegouders op vrijdag om 12 uur stipt thuis moet komen. Dat diezelfde pleegouders niet blij worden van het sfeertje ligt mijns inziens meer aan hun zelf dan aan de feestvierende volleyballers (en ja, sommige Assenaren zijn erg behoudend).