Jorien91

Mijn laptop werkt niet zoals het hoort en ik wil m graag repareren. Daar heb ik alleen een een Windows Vista Home Premium 2007 CD voor nodig.
Heeft iemand die cd toevallig liggen?

Ik heb wel een Vista Ultimate Upgrade DVD liggen, waar je wellicht ook een schone installatie mee kunt doen.

Waarom niet meteen upgraden naar Windows 7? Ik heb hier een USB-stick liggen waar vanaf je Windows 7 kan installeren.

7 is sowieso veel beter dan Vista. En om je vraag voor te zijn: elke PC/laptop die Vista aan kan kan 7 ook aan.

Zou ik doen...

Ja, wilde ik ook doen toen ik thuis was, maar van windows 7 hadden we thuis geen licentie meer. En als ik alles op installeer moet ik ook word etc opnieuw installeren, dus ga liever repareren anders moet ik overal licenties voor hebben, lastig allemaal;)

Maarja aan de andere kant, misschien ook maar beter om alles opnieuw te doen.
@H3nQ: heb je windows 7 'onbeperkt' op je usb staan? Zo ja, zou ik die dan kunnen gebruiken?

Jorien91 schreef: Maarja aan de andere kant, misschien ook maar beter om alles opnieuw te doen. @H3nQ: heb je windows 7 'onbeperkt' op je usb staan? Zo ja, zou ik die dan kunnen gebruiken?

Volgens mij kan je hiermee probleemloos Win7 installeren, ging bij mij in ieder geval uitstekend. Het is het proberen waard, als het niet lukt kan je altijd alsnog naar Vista. Wanneer kom je hem ophalen?

Hij is weer gemaakt, dus sticky is niet meer nodig, toch bedankt!