@nj@

Slotfeest!

Over 3 dagen is het alweer 20 december, de Happietaria sluit dan haar deuren en gaat zich voor 11 maanden weer hullen in duistere nevelen.
Tot die tijd gaan we nog 3 volle dagen aan de bak om de klanten te laten genieten van de Happietaria en om geld op te halen voor Afrika.
Voordat we dicht gaan is er donderdag een onwijs mooi slotfeest!
Je bent hiervoor vanaf 21:30 van harte uitgenodigd! Er zal dan een bandje spelen, je kan nog even genieten van een drankje en om 22:15 zal de beruchte jaarlijkse veiling beginnen, om nog net even wat mooie inkomsten te genereren voor de projecten in Afrika.

Na de veiling zal er afgesloten worden met een waanzinnig feest! Zorg dat je het niet mist!

Daarnaast wil ik je oproepen om vrijdag en zaterdag de handen uit de mouwen te komen steken. Het pand gaat dan leeg gehaald worden en we kunnen alle hulp daarvoor gebruiken: vele handen maken licht werk!

www.happietariagroningen.nl

voor degenen die meedoen aan outreach: je kan mooi gelijk daarna door naar happie! wij zijn om 22:00 klaar.

Wat gaat er met de grafitti gebeuren? Als het mogelijk om dat in goede staat uit het pand te krijgen dan heb ik daar wel interesse in.

Het schijnt dat de muur en de bar verkocht zijn aan de bewoners van het pand. Ik ben zelf wel benieuwd wat er verder allemaal geveild (schrijf je dat zo?) wordt.

Als je benieuwd bent, moet je langskomen!!.. Makkelijk he...

Gelieve mijn agenda niet mee te veilen. Die ligt daar namelijk nog ergens. Alsmede mijn verfrommelde jaarbundel.

Alhoewel, ligt er ook weer aan wat het oplevert.

Plemp even de veillijst op het forum, gebeurt elk jaar.

Als hij af is komt hij online Farmer, maar hij is nog niet af dus staat hij zoals je ziet niet online

Vriend Niels

Komt allen. Er worden allemaal vette hits gedraaid voor het goede doel!

De Veilinglijsten staan online! Tot vanavond allemaal!

http://www.happietariagroningen.nl/nieu ... .php?id=46

Dank jullie wel iedereen, het was erg gezellig.
Nu ben ik een beetje kapot (en weer wakker).

wat was dat een fijn feestje. heb veel warmte kunnen vinden bij alle mensen die er waren. ook de afterparty in niet nader te noemen cafés was onbeschrijfelijk!

Erik schreef: Gelieve mijn agenda niet mee te veilen. Die ligt daar namelijk nog ergens. Alsmede mijn verfrommelde jaarbundel. Alhoewel, ligt er ook weer aan wat het oplevert.

Ik zat al verward in mn zojuist aangeschafte agenda te kijken die ik samen met 25 kilo macaroni en 73 blikjes ananas heb aangeschaft voor een appel en een ei, die ik daarvoor voor een luttel bedrag van 3 euro had gekocht.. 'huh een afspraak met Els?!'
(ja.. het kan bijna niet makkelijker :))

Ik vind het verhaaltje er omheen nog best wel creatief. Maar je begrijpt dat er gedenkwaardige gebeurtenissen in de agenda staan dus ik zou hem best weer terug willen voor een appel en een ei. Of voor 73 blikjes ananas.

Erik schreef: Ik vind het verhaaltje er omheen nog best wel creatief. Maar je begrijpt dat er gedenkwaardige gebeurtenissen in de agenda staan dus ik zou hem best weer terug willen voor een appel en een ei. Of voor 73 blikjes ananas.

Hoh sorry ik had er niet aan gedacht dat je dit als serieus op zou vatten, ik heb em helaas niet. Ik hoop dat je em spoedig zult vinden/terugkrijgen!
En een goede kerst gewenst uiteraard! (dat is komende dinsdag en woensdag, voor de mensen zonder agenda)