MdR

Joehoe,

Je 'm apelle een probleem. Telefoon laten vallen, je kent het wel. Is verzekerd, dus heb nu een praktisch bereikbaarheids-gat van een week.

Vraag: wie heeft er een oude telefoon voor mij liggen, sim-lock vrij, die ik even een weekje kan gebruiken?

Alvast bedankt,

Martijn

kheb 'n nokia die je wel mag lenen. kben vanavond rond 18:00 thuis.

MdR schreef: Je 'm apelle een probleem.

Ik heet een probleem?

Dat klopt.

OT: Ik zit vanavond bij Happie roell, maar relaxt dat je het even laat weten. Als er nog iemand is met zo een unit, dan hoor ik het graag.

Ik heb ook nog wel een oude Siemens liggen. Houd het zonder opladen wel een hele dag vol. Ik ben vanaf 15u thuis.

Ik heb ook nog wel eentje... die kan ik vanavond zelfs voor je meenemen naar Happie..

(op voorwaarde dat je m'n oude smsjes niet leest en/of verwijderd. ja, ik ben zo'n sentimenteel iemand die dat soort dingen allemaal bewaard)

Deal. Als je hem mee zou kunnen nemen zou het helemaal top zijn.

N.B. Steendam
Marita schreef: Ik heb ook nog wel eentje... die kan ik vanavond zelfs voor je meenemen naar Happie.. (op voorwaarde dat je m'n oude smsjes niet leest en/of verwijderd. ja, ik ben zo'n sentimenteel iemand die dat soort dingen allemaal bewaard)

top tip: schrijf ze over in een schriftje, kun je ze in bed ook makkelijker nalezen.

klopt. maar voor je ze allemaal uitgeschreven hebt.. :P

Telefoon in bezit, Marita bedankt. Topic kan dicht.