fokkez

Betrek jij God in belangrijke beslissingen die je neemt? Versta jij Gods stem, volg je Zijn richting? Wil jij ervaren hoe de Heilige Geest je praktisch kan leiden? Verdiep jij je graag in Gods woorden voor jou? Dan nodigen we je uit voor een prikkelende en praktische studieavond over ‘Gods leiding in jouw leven’.

Spreker van de avond is Willem J. Ouweneel; gepromoveerd in de theologie, filosofie en biologie en bekend auteur van talloze boeken op het gebied van Bijbel en wetenschap. Hij is de aangewezen persoon om het karakter van de tweemaandelijkse IMPACT Studies neer te zetten:

Stevig en gedegen onderwijs over onderwerpen die jóu aangaan.Prikkelende, praktische vertaalslag naar je dagelijkse leven.Interactie met sprekers die weten waarover ze praten.

Neem vrienden, bekenden, studiegenoten of je hele kring mee!

Waarover: Gods leiding in jouw leven
Wanneer: Vrijdag 1 december, 19.45 uur
Waar: Stadsparkkerk, Snelliusstraat 89 in Groningen
Wie: Willem J. Ouweneel

Interessant. Altijd boeiend om naar die man luisteren!

Jammer genoeg is 1 december niet op een dinsdag.

Sjoerdtje schreef: Jammer genoeg is 1 december niet op een dinsdag.

Bedoel je dat je alleen op dinsdag aan bijbelstudie wil/ kunt doen :? ?

Is er sprake van Bijbelstudie?

(ow: ik kom ook!)

Koning Drietand

ik kom misschien ook wel lijkt me wel boeiend kan ik willem ook weer eens zien.

<BUMP!>

denk dat ik ook nog ff ga kijken, is zeker wel relaxed! sowieso gezellig, maar ook goed om beetje je view op de groningse kerkwereld te verbreden..

Inderdaad, ik ga ook.

Ik ben er ook bij.

Koning Drietand

ik ga sinterklaas vieren dus ga niet meer, veel plezier en maak maar een mooi verslag. en doe de groetjes van Effroach aan ouweneel als het kan.