Uhm wat vond je in serie 1 geloofwaardig dan? Vliegende mannen, teleporterende japanners, suicidale onsterfelijke cheerleaders en moordende tienermoeders met meervoudige persoonlijkheden? Of misschien hersenpluizende nerds, gedachtenlezende politie agenten (yeah right), of kernexplosie veroorzakende dudes?
Ik ben blij dat heroes in elk geval nog alle kanten op kan.

Begin anders even lekker een eigen Heroes topic....

Iemand enig idee hoeveel afleveringen PB seizoen 4 heeft? Ook weer iets van 20?

Eindelijk, fjuuw, Heroes is the shit

Prince schreef: Het zal wel aan mij liggen, maar Heroes kan me nog niet echt boeien. Claire uiteraard wel, en Nikki, maar het verhaal voor zover dat er al is vind ik vrij matig. Het concept werd in het eerste seizoen nog wel goed uitgewerkt, maar sindsdien vooral uitgemolken. Klinkt dom, maar ik vind het allemaal niet meer zo geloofwaardig. Als jullie denken dat ik ook echt dom ben, dan heb je me niet begrepen.

hmmm ik moet zeggen dat ik de eerste aflevering van heroes heb gezien van seizoen 3, maar ik vind het echt drama. tis voor mij ook wel afgelopen daarmee, het is nu een funkypunky startrek jurassic park achtige serie, nou dan geloof ik het ook wel.

En nu zoals minckie al zei, terug naar Prison Break. Dat is ten minste nog mooi, realistisch en actievol! nog 3 dagen voor aflevering 6 =)

Roell schreef:
Prince schreef: Het zal wel aan mij liggen, maar Heroes kan me nog niet echt boeien. Claire uiteraard wel, en Nikki, maar het verhaal voor zover dat er al is vind ik vrij matig. Het concept werd in het eerste seizoen nog wel goed uitgewerkt, maar sindsdien vooral uitgemolken. Klinkt dom, maar ik vind het allemaal niet meer zo geloofwaardig. Als jullie denken dat ik ook echt dom ben, dan heb je me niet begrepen.

hmmm ik moet zeggen dat ik de eerste aflevering van heroes heb gezien van seizoen 3, maar ik vind het echt drama. tis voor mij ook wel afgelopen daarmee, het is nu een funkypunky startrek jurassic park achtige serie, nou dan geloof ik het ook wel.

En nu zoals minckie al zei, terug naar Prison Break. Dat is ten minste nog mooi, realistisch en actievol! nog 3 dagen voor aflevering 6 =)

Dat doet echt pijn..

Als jullie enkel televisie kijken voor realiteit dan had je uberhaupt nooit aan Heroes moeten beginnen.
Maarja dan geldt; Als je het ergens anders beter kunt krijgen moet je maar optyfen.

Xander schreef: Dat doet echt pijn.. Als jullie enkel televisie kijken voor realiteit dan had je uberhaupt nooit aan Heroes moeten beginnen. Maarja dan geldt; Als je het ergens anders beter kunt krijgen moet je maar optyfen.

Fantasie is een ding, maar fantasie in het kwadraat wordt me wat te gortig. Wanneer iemand iets uit een kluis pakt en het is in een keer uit zn hand verdwenen doordat iemand snel kan rennen... blijkbaar 100x zo snel als het licht, aangezien die ook nog in "bevroren tijd" snel kan bewegen.. sylar claire niet vermoord omdat ze niet dood kan, maar hij haar wel uitelkaar had kunnen halen zodat ze niet weer kon herstellen etc. zo zitten er allemaal domme en uberfantastische dingen in. dan loop ik nog liever de deur uit en ga ik lekker een eindje fietsen en groet ik de suf starende koeien in de weilanden.
ik hoop dat je pijn snel verdwijnt! gevoelig mannetje...

Spoiler alert! Ik heb je spoiler tekst even in een klein lettertype gezet. Let even op wat je al dan niet verklapt in het vervolg!

rolv schreef: Uhm wat vond je in serie 1 geloofwaardig dan? Vliegende mannen, teleporterende japanners, suicidale onsterfelijke cheerleaders en moordende tienermoeders met meervoudige persoonlijkheden? Of misschien hersenpluizende nerds, gedachtenlezende politie agenten (yeah right), of kernexplosie veroorzakende dudes? Ik ben blij dat heroes in elk geval nog alle kanten op kan.

Het geloofwaardige van het eerste seizoen zit het wat mij betreft daarin dat er netjes een verhaal wordt opgebouwd. Mensen hebben abilities, leren die langzaam te gebruiken, nobel of minder nobel. Al vrij snel blijkt dat er iets ergs te gebeuren staat wat zij met zn allen moeten gaan voorkomen. Een duidelijk verhaal, een duidelijke richting. Dan zijn al die dingen die jij noemde redelijk geloofwaardig. De abilities zelf niet uiteraard, maar de rest wel. In seizoen 3 mis ik vooral het doel, de achterliggende gedachte. Wtf gaat er gebeuren? Op deze manier kan de serie oneindig doorgaan, met oneindig veel villains die zich ergens tot moment x schuilhouden en daarna ineens de serie komen opleuken. Maakt het voor mij per definitie niet spannend, en dus ook niet echt boeiend. Het 'save the cheerleader, save the world'-gehalte is gewoon te laag.

Terug naar PB, ik ben ook benieuwd naar aflevering 6. Volgens mij gaan er gewoon iets van 23 afleveringen komen, dus ik hoop dat ze vanaf nu betere cliffhangers gaan gebruiken zodat ik ook echt gefrustreerd raak dat ik steeds een week moet wachten.

Prince schreef: Op deze manier kan de serie oneindig doorgaan, met oneindig veel villains die zich ergens tot moment x schuilhouden en daarna ineens de serie komen opleuken. Maakt het voor mij per definitie niet spannend, en dus ook niet echt boeiend. Het 'save the cheerleader, save the world'-gehalte is gewoon te laag.

Als je naar PB kijkt lijkt ditzelfde voor te doen, ik weet nu al dat als de serie doorgaat in seizoen 5 Micheal en zijn broer weer gevangen zitten.

Maar over Heroes, in seizoen 1 had je in afleveringen 1 en 2 ook niet meteen het doel voor ogen, het nadeel van een vervolg seizoen is gewoon dat je als inkomertje altijd iets nieuws moet toevoegen en dan het doel voor ogen krijgen, heb geduld.

Roell schreef:
Xander schreef: Dat doet echt pijn.. Als jullie enkel televisie kijken voor realiteit dan had je uberhaupt nooit aan Heroes moeten beginnen. Maarja dan geldt; Als je het ergens anders beter kunt krijgen moet je maar optyfen.

Fantasie is een ding, maar fantasie in het kwadraat wordt me wat te gortig. Wanneer iemand iets uit een kluis pakt en het is in een keer uit zn hand verdwenen doordat iemand snel kan rennen... blijkbaar 100x zo snel als het licht, aangezien die ook nog in "bevroren tijd" snel kan bewegen.. sylar claire niet vermoord omdat ze niet dood kan, maar hij haar wel uitelkaar had kunnen halen zodat ze niet weer kon herstellen etc. zo zitten er allemaal domme en uberfantastische dingen in. dan loop ik nog liever de deur uit en ga ik lekker een eindje fietsen en groet ik de suf starende koeien in de weilanden.
ik hoop dat je pijn snel verdwijnt! gevoelig mannetje...

over je spoiler, jij hebt het niet helemaal begrepen of misschien verkeerd verstaan.

Het meisje dat zo hard kan rennen zegt namelijk tegen Hiro dat hij blijkbaar de tijd niet stilzet maar alleen extreem vertraagd. Dat is dus ook de reden dat zij nog kan bewegen, maar dat het voor andere mensen wellicht slechts lijkt of de tijd stilstaat

Verder kan Heroes mij niet absurd genoeg, en zie ik, waar jij het niet meer realistisch genoeg vindt, alleen maar meerdere dimensies ontstaan.

We babbelen wel een keertje over Pb ;) hoewel daar natuurlijk niet zo heel veel over te zeggen valt..

Vriend Niels

Is er deze week weer geen Prison Break?

mij viel het ook al op. Volgende week is er weer een aflevering volgens