Hans

Zondagochtend na de Dies dus, lekker koffie of thee drinken na de ochtenddienst in een paar GSV huizen in Vinkhuizen.
De exacte locaties worden binnen enkele dagen bekendgemaakt.

HAHA, wat een enorm toffe poster hans!! En trouwens het idee is ook briljant! go drecsie!!

had het dapperder gevonden als het gewoon op zaterdag was geweest om uurtje of half tien dat koffiedrinken.

nee zeg dan komt er toch niemand, dit is veel leuker, gezellig koffie drinken na de kerkdienst, ga ik zeker doen.

waar dan? nou hier:

Huize Roberto & HansP (Aqua 497)

Huize Roelienke & Sjoerdtje (Aqua 543)

Huize R5C (Aqua 771)

Casa 'Viaggiatori di Roma' (Parel 222)

Huize Fop & Rinze (Saffier 194)

Gezellig koffiedrinken bij ons... :thumbs:

mag ik zelf kiezen? :)
kHeb er zin in btw...

En alle mensen buiten Vinkhuizen dan??!!

die zijn vast ook van harte welkom, gewoon het bier van vrijdag eraf fietsen ;)

Dan ga ik maar eens naar west i.p.v. oost. Ben ik dan de eerste die deze zeer ongewone stap zet?

om s' ochtends naar de kerk te gaan? dat denk ik niet

Haha. Maar even onder ons, Mausie, je kunt het natuurlijk niet maken om je eigen kerkdienst, waar je eigen kerkenraad je roept, te verzuimen voor een plaats waar de koffie rijkelijk stroomt. Als het nou om de dominee te doen was, oke. Maar dit... onvergeeflijk.

Ik ben er trouwens niet, maar ik begreep van mijn huisgenoten dat als er te weinig huizen zijn, Saffierenzeventig zich ook opent voor de koffieleutende leute.

Roelienke schreef: Gezellig koffiedrinken bij ons... :thumbs:

Idd...

Hoewel....

In casa Viggiatori di Roma is de koffie ook geweldig...

****, nu moet ik kiezen :wink:

D'r zijn er zoveel!

Toffe poster Hans! Huize René mag wel veranderd worden in 'R5C', en voor de rest moet iedereen bij ons komen, want dan zijn wij lekker het gezelligst van allemaal. Wie durft?

Nou uhm, als iedereen nou naar die andere huizen gaat kan ik lekker die taart samen met Fop opeten!

He maussie, ik misschien ook wel met nadruk op misschien. En dat van die kerkeraad in oost, dat vind ik onzin.

Voor de goede orde: dat koffiedrinken is dus voor iedereen, dik of dun, groot of klein, oost of west, alles best.

Jackhals schreef: ...ik misschien ook wel, met de nadruk op misschien.

me too

Jackhals schreef: En dat van die kerkeraad in oost, dat vind ik onzin.

Meen je...

Komt allen!

Precies, maar nu eerst naar sportpark Coendersborg!

Ik heb chocolade-koekjes als lokkertje.

RJ schreef: Ik heb chocolade-koekjes als lokkertje.

Aqua 497 heeft kletsmajoors. Daarnaast hebben we een espresso apparaat onder het stof vandaan gehaald.