ruben

Hoi, Ik ben 1ejaars student bewegingswetenschappen(18 jaar) en ik ben op zoek naar een kamer in groningen zodat ik kan genieten van studentenvereniging en sportvereniging. Bovendien is wat later dan 6 uur opstaan ook niet verkeerd. Ik woon namelijk op het moment nog in Zwolle. Mijn karakter is rustig en gezellig. Ik hou erg van sporten en ben netjes. Wie kan mij aan een kamer helpen?

groeten Ruben :roll:

ruben schreef: zodat ik kan genieten van studentenvereniging

Bedoel je daarmee dat je lid wilt worden? In elk geval een verstandige beslissing om in Groningen te gaan wonen. Succes met die kamer!

Veel succes inderdaad.

Maar nu we het er toch over hebben, ik raak wel een beetje in verwarring door die smiley. Wat betekent deze hier toch? Neem je je eigen naam niet serieus? Of je hele bericht? Of vraag je je af wat de zin van het hele bestaan is? Kortom, ik kom er niet uit. Waarmee maar weer eens de problemen van smileys zijn aangetoond.

hahah, ik vond het gewoon een grappige smily, thats all ^^
ik ben al lid van nsg, sorry gsv =(

Oioioi, het lef waarmee de huidige generatie her en der shopt! Nu je lid bent van de uitdijende massa genaamd NSG moeten daar toch ook wel wat kamertjes over zijn... maar, wij zijn de kwaadste niet - houd je ogen goed open, er komen vanzelf weer aanbiedingen langs. Misschien kun je jezelf nog een beetje promoten, naast het delen van leuke emoticons. Ik bedoel, we willen je wel graag serieus kunnen nemen. ;P

niet zo zeuren hoor ; )
dankje !