Koos L

We hebben dit jaar de geweldige steun van een aantal vaste en minder vaste supporters. Om een en ander wat te stroomlijnen leek het ons wel handig om hier een topic te openen. Zo kun je hier afspreken met welke andere supporters je naar ON fietst, of om te vertellen hoe het was. (Da's hier net iets praktischer dan op on3.nl.)

Om maar ff af te trappen: het schijnt dat er al veel mensen hebben toegezegd morgen te komen kijken. Dan spelen we tegen FC LEO 2 en niet onbelangrijk: het wordt donders lekker weer en ON3 gaat winnen! So be there...

Bakkie Krasse

het gat tussen de Cristelijke VoetbalVereniging Oranje Nassau 2 en Football Club Leens En Omstreken is maar 3 punten. Willen ze gelijk komen te staan, zullen ze moeten winnen. Het beloofd dan ook een spannende en attractieve wedstrijd te worden. Mis het niet.

Bij een meer dan gemiddelde supporters-opkomst zal er in de rust een truukjes-festijn worden gepresenteerd door onze truukendoos Markie Mark Kruidhof.

Tot zaterdag. En supporters jullie weten het: ON3 houdt van u!!

tot zaterdag HOE LAAT? (misschien kom ik wel ff kijken als het schikt.)

12:30 is de aftrap, maar wil je een goede plek hebben in het stadion zul je er zeker een uur vantevoren moeten zijn...

hm. heb om 14/15 een feestje...

de grootste hooligan van vakmiddennoordaandezijkant is tur ook weer bij!

ON3 hup, geen krachten sparen
van ons voetballegioen
een roep die geldt, dat is je ware
Oranjen Wit wordt kampioen ON3 hup, Oranje - Witte schare dapp're strijders fier en koen geen club die ons kan evenaren Oranj en Wit wordt kampioen

Supporters bedankt! Zonder jullie hadden we het niet gered...

Hee, volgende week Eems Boys uit, zien we jullie weer?

Hoeveel?

Ik hoorde 5-0. Proficiat jongens, well done!

Henri!! schreef: Hoeveel?

Heel netjes!! 5-0... Is het al tijd om deze promovendus uit te roepen tot titelkandidaat??

volgens mij wel....

ja jongens. Was wel een geslaagde middag. Trouwens die broodjes bal zijn ook wel erg lekker!! (alleen moet die kantinemiep eens leren meer mayo erbij te doen!!! :shock: )

Hooooooooooooooooooooooooooooooooo! Was het die bruine vrouw? Dan moet je je woorden terugnemen! Kom je aan Julia, kom je aan ON3 8) !

nee, die enigzins bruine-met-schorre-stem-kantinevrouw was het niet, maar het was zo'n ander deerntie!

Ok dan is het goud.

Gaan er nog supporters mee vandaag? (Nee, dan bedoel ik geen spelersmeisje.)

waar gaat de illustere reeks van ON3 eindigen..?!? zaterdag aanstaande kan er weer een nieuw hoofdstuk aan de ongelooflijke serie worden bijgeschreven. de gelegenheid om uw helden met eigen ogen in levende lijve in volle actie te aanschouwen!! 2 oktober ontvangt ON3 op sportpark Coendersborg rode lantaarndrager CSVH2. Een walk-over behoort tot de mogelijkheden, maar kan er met de druk die het koploperschap met zich meebrengt omgegaan worden?? Steun ON3 door uw aanwezigheid vanaf half1.

Bakkie Krasse

zaterdag 1/10
12:30 uur
sportpark Coendersborg
De nummer 1 tegen de nummer 11:

Oranje Nassau 3 - CSVH 2

doelpunten gegarandeerd.
entree gratis.

inclusief:
eervolle vermelding in het wedstrijdverslag.

En er komen naar verluid weer fiks wat supporters, dus het wordt nog gezellig ook! Ik sta in ieder geval langs de zijlijn... Tot morgen!