JPV

Nou ik toch aan het posten ben: zijn er eigenlijk enthousiaste korfballers hier, of waar kan een korfballer zoal terecht in Groningen?

Bakkie Krasse

hahahaha, korfbal. kostelijk.

Vraag Henri Plas maar. Die schijnt ook zijn eigenaardigheden te hebben.

Anders Wouter Geerds wel hahaha. Of Jurgen Tiekstra hahaha. Doe nog eens zo'n doorloopbal!

Zie ik hier het begin van een team, of is dat te optimistisch? :wink:

JPV schreef: Zie ik hier het begin van een team, of is dat te optimistisch? :wink:

je mag één keer raden :wink:

Korfbal. In Groningen heb je Parabool, als ik het me goed herinner. Lang geleden hoor. Voor een keer een potje lijkt het me wel leuk. Maar ik wil ook wel basketballen. Waarom is er geen GSV basketbal team? Dat hebben we nodig.

nee, want: korfbal is voor mietjes!

Er is zelfs een noviet die in de korfbal selectie van provincie Groningen speelt! Zoek zelf maar uit wie, ik ben het nie

ARD schreef: nee, want: korfbal is voor mietjes!

Verklaar je nader :) . Ik vermoed dat je geen korfbalwedstrijden hebt gespeeld?

Ik heb net KV Zunobri E1 - KV Stadskanaal '74 gefloten. Zegt dit genoeg?

tof man

Bakkie Krasse
Rinze schreef: Ik heb net KV Zunobri E1 - KV Stadskanaal '74 gefloten. Zegt dit genoeg?

die namen zeggen idd al genoeg.

Hee, echt superleuk joh!

wat n cynisme

Jurgen schreef: Korfbal. In Groningen heb je Parabool, als ik het me goed herinner. Lang geleden hoor. Voor een keer een potje lijkt het me wel leuk. Maar ik wil ook wel basketballen. Waarom is er geen GSV basketbal team? Dat hebben we nodig.

Goeie vraag Jurgen!
Bouke kun je iig benaderen: lengte zat! Alleen weet ik niet of die vent meer kan dan eenzaam in de spits staan...

Kijk nou praten we over sport..

ik verplaats deze even naar ZooZ, hij hoort niet thuis in vraag en aanbod