smeerkees

Hoi!

Ik ben op zoek naar een History of the Modern World van R.R. Palmer die iemand aan mij zou willen verkopen. Helaas, potjandriedubbeltjes, heb ik alleen de versie die de periode 1815-1920 behandelt, en ik heb voor mn minor IB/IO het complete boek nodig.

80 euro is duur :o

smeerkees schreef: Hoi! Ik ben op zoek naar een History of the Modern World van R.R. Palmer die iemand aan mij zou willen verkopen. Ik heb verdorie alleen de versie die de periode 1815-1920 behandelt, en ik heb voor mn minor IB/IO het complete boek nodig. 80 euro is duur :o

Niet zo vloeken op ons forum! Das niet netjes!

Va Va Voom schreef: Niet zo vloeken op ons forum! Das niet netjes!

Vergeef mij deze uit frustratie geuite 'slip-of-the-tongue'

Herbsgarden

Ik wilde net zeggen dat je het boek wel van mij kan lenen, maar ik heb mijn versie kennelijk uitgeleend, want hij staat niet in mijn kast. Kan de GSV'er die Palmer van mij leent even een gil geven? Thanks.

Die van mij heb ik vorig jaar doorgepasst naar Jurriaan, maar volgens mij heeft hij 'em ook niet meer zo nodig inmiddels ..

Je mag die van mij wel lenen. Moet je me maar ff mailen.

Sanzo Panza
Herbsgarden schreef: Ik wilde net zeggen dat je het boek wel van mij kan lenen, maar ik heb mijn versie kennelijk uitgeleend, want hij staat niet in mijn kast. Kan de GSV'er die Palmer van mij leent even een gil geven? Thanks.

Is het die dikke blauwe die door mijn plank aan het zakken is?

Herbsgarden

Yep! Je mag hem voorlopig houden hoor, maar dan weet ik waar die is.

Herbsgarden

Is het allemaal goed gekomen met dat boek?

P.S. @Maarten: naar aanleiding van jouw avatar:

Ja, ik mag die van Roel lenen! Zal m nog even bellen.

En nog een surrealistisch loodgieters-grapje: