Grietje_Eva

Ha GSV,

Via de abactismail kregen we een verzoek binnen: er wordt een inzameling van kroonkurken/bierdopjes (eigenlijk oud ijzer in het algemeen) gehouden om een rolstoelbus te bekostigen voor een jongetje met Duchenne. Toen ik de actie googlede zag ik dat er door het hele land al keihard wordt meegespaard, dus tijd om een steentje bij te dragen!

De bierdopjes kunnen op of boven soos worden gebracht, dan worden ze na de zomer opgehaald door de organisatie van de actie. Ik zal zo snel mogelijk laten weten wat precies de laatste inleverdatum wordt, dit zal rond eind september zijn. Begint u intussen vooral vast met sparen!

Hier een artikel uit de Stentor over de actie

En hier een link naar de Facebookpagina van de actie, kunt u af en toe satisfying filmpjes van grote bakken vol bierdopjes bekijken.

flyer

Amicaliter,

Eva van Renssen
abactis h.t.

Huize focus is begonnen. Hoe gaat het bij jullie?
beschrijving

In huize Putter gaat het prima

beschrijving

Vanavond weer een halve plastic zak vol gespaard. Prima bezig op de Hoornse plas!
(Al moesten ze wel allemaal uit het gras gevist worden. Op topic Groene GSV dus wel minpuntjes voor jullie...)

Nynke de Graaf
Grietje_Eva

Iedereen nog focus hierop? Ik ga binnenkort een ophaaldatum afspreken met de organisatie!