Alienke

Huize Winschoterdiep zoekt per 1 JULI een nieuwe huisgenoot!

De kamer is +/- 12 m2, inclusief eigen keuken met koelkast en gasfornuis. Daarnaast krijg je er nog een balkon bij van +/- 2 m2 waar 's middags de zon staat. De kamer is kort geleden helemaal geverfd/behangen en heeft nieuw tapijt gekregen, je kunt er dus zo in. De kosten voor de kamer zijn €246,00 per maand incl. gas, licht, water, internet en wasmachine.

Per 1 juli is de kamer vrij en zoeken wij een gezellige en relaxte nieuwe 4e huisgenoot. We vinden het leuk om af en toe met elkaar te eten, een kopje thee te doen of lekker bij te kletsen, maar niets is verplicht!!

Huize Winschoterdiep ligt in de wijk ‘Oosterpoort’ in Groningen, op 7 fietsminuten afstand van het centrum, nog geen 5 fietsminuten van het Centraal Station en nog geen 3 minuten van de Euroborg. En last but not least 4 minuten van zowel N.S.G. als GSV. Het huis beschikt over een prima douche en toilet, die je deelt met 3 lekkere dames! Het wordt met de CV verwarmd, heeft een wasmachine en een gezamenlijke keuken.
Wij zijn op zoek naar een dame tussen de 19 en 25 jaar die sociaal is, en het leuk vind om een samen met ons in huis te wonen en af en toe iets gezelligs te ondernemen.

Ben je een man en denk je o wat jammer: probeer ons als vrouwen te imponeren met wat je meer te bieden hebt dan een eventuele vrouw en je maakt ook kans om op de hospiteeravond te komen.

Lijkt het je wat, stuur dan uiterlijk zondag 22 juni 2014 een leuke mail met informatie over jezelf, je studie, je rare gewoontes en al het andere dat we moeten weten naar: hkberghuis@ hotmail.com. Dan hoor je maandag 23 juni of je uitgenodigd bent voor het hospiteermoment op woensdag 25 juni (17.00u tot 18.30u). We zijn omkoopbaar

Groetjes, Karina Berghuis, Alienke Noordhuis en Julia Meuleman

Dit vind ik wel een beetje het christelijke karakter van de GSV te buiten gaan:

Alienke schreef:
Ben je een man en denk je o wat jammer: probeer ons als vrouwen te imponeren met wat je meer te bieden hebt dan een eventuele vrouw

Remco schreef:

Dit vind ik wel een beetje het christelijke karakter van de GSV te buiten gaan:

Alienke schreef:
Ben je een man en denk je o wat jammer: probeer ons als vrouwen te imponeren met wat je meer te bieden hebt dan een eventuele vrouw

Waar denk jij aan dan Remco?

Ik vind je niet imponeren Remco.

Stayphanie schreef:

Remco schreef:

Dit vind ik wel een beetje het christelijke karakter van de GSV te buiten gaan:

Alienke schreef:
Ben je een man en denk je o wat jammer: probeer ons als vrouwen te imponeren met wat je meer te bieden hebt dan een eventuele vrouw

Waar denk jij aan dan Remco?

that's a penis

Unieke kans voor iemand om uit vinky te verhuizen,

En een paar fotootjes om de twijfelaar over te halen:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Waar ga je ineens zo hals over kop heen, Marianne?

Mary Jane schreef:

En een paar fotootjes om de twijfelaar over te halen:

Image and video hosting by TinyPic

Dat is toch geen twijfelaar?

Haha, robert, nee:P gelukkig hoef ik m'n bed ook niet over te halen. Hij kan waarschijnlijk zelfs overgenomen worden;)

Charlotte, wonen bij Paula en Mariëlle :)

Wat Robert zegt, eigenlijk best wel een topkamert!

nog nodig?

jaspermann schreef:

nog nodig?

Nee.

(ik quote maar, want ik mocht niet antwoorden met simpelweg 'Nee',)

''body moet minimaal 6 karakters zijn'' waarom eigenlijk?

webcie, slotje?