Herbsgarden

Een van mijn zussen woont samen met m'n zwager in een leuk oud huisje in de Bataviastraat (Korrewegwijk), maar deze vakantie vertrekken ze daar omdat ze zelf een huis hebben gekocht. Nu vroeg m'n zus of ik nog GSV'ers kende die een huis zochten, omdat ze de mogelijkheid heeft om opvolgers voor te dragen bij de verhuurder.

Het appartement zit op de tweede en derde verdieping van zo'n Korrewegwijk-rijtjeshuis en heeft drie kamers: een wat groter, een ietsje minder groot en een slaapkamertje. Verder is er nog een ruime keuken, een badkamer en een balkon. Er hebben weleens drie GSV'ers tegelijk gewoond, maar relaxter is volgens mij om er met z'n tweeen te wonen. Dan heeft de één de grote kamer en de ander de wat kleinere plus de slaapkamer. Huurprijs incl. is ongeveer 500 euro.

Hoe dat voordragen precies werkt en hoeveel kans je exact maakt om de kamer ook daadwerkelijk te krijgen weet ik niet, maar m'n zus vertelt je er graag meer over. Als je meer info wilt, geef je maar een gil.

Edit:
Kamer 1: 16 m2
Kamer 2: 14 m2
Slaapkamer: 8 a 10 m2
Keuken: 12 m2

Je moet trouwens al wel een paar jaar ingeschreven staan om kans te maken, hoor ik net van m'n zus. Die heet trouwens Idelet en haar telefoonnummer is 06 14809014.

Klinkt mooi Jan. Het begint bijna te kriebelen om in de Korrewegwijk te gaan wonen!

Klinkt zeker goed! Kom maar op met die info. Hoeveel vierkante meters trouwens?

Ik ben ook geintresseerd, Julian, jij mag mij volgens mij wel een beetje.

Samenwonen?

Trouwen?

Hoeveel kinderen?!!

Ok, bedankt voor de info Jan, dan gaat het over.

Herbsgarden

Kamer 1: 16 m2
Kamer 2: 14 m2
Slaapkamer: 8 a 10 m2
Keuken: 12 m2

Je moet trouwens al wel een paar jaar ingeschreven staan om kans te maken, hoor ik net van m'n zus. Die heet trouwens Idelet en haar telefoonnummer is 06 14809014.

Wat is een paar jaar en waar moet je ingeschreven staan? Woningnet?

Kun je daar niet om heen lallen? Waarom zou dat voor die verhuurder uitmaken, die gaat het toch gewoon voor het geld.

BTW, z'n indeling voor 2 man is echt zo relaxed en met huursubsidie nog beter! Als de kale huur onder 330 of 340 zit (weet ik niet helemaal zeker) dan kun je die al krijgen als je <23 bent. Op zich voor julian geen probleem overigens.

Herbsgarden

@ Julian: Ik denk dat je voor de details beter kan bellen met m'n zus, dat is net even wat handiger.
@ Rolf: Als de verhuurder bijv. Patrimonium is, zijn je punten wel belangrijk, lijkt me.

Herbsgarden schreef: @ Julian: Ik denk dat je voor de details beter kan bellen met m'n zus, dat is net even wat handiger.

Done

Herbsgarden

Julian is de gelukkige, reageren heeft weinig zin meer.