heb ik dus voor niets nieuwe hardloopschoenen gekocht en al enkele kilometers training voor noppes! Tis me toch wat!
Is het optreden nu dan ook gecancelled of gaat dat nog door?

en ja; dit is Bouke.

ah jammer zeg dat de loop niet doorgaat en nog jammerder van de batafiets!!! :( En voor een ander loopje ben ik wel te vinden.

Ik hoorde dat het nog wel een keer later doorgaat, toch? Wat enorm shit dat je fiets is gejat, maar ergens ook wel logisch dat iemand hem als gadget zou willen hebben...

klopt

De lustrumloop “kleintje Lauwersloop” zal worden verplaatst naar 2009, het jaar waarin de Rijksuniversiteit haar 400 jarige lustrum zal gaan vieren.

duurt nog wel even dus.

Robben schreef: De tweede reden dat de loop niet doorgaat is dat mijn mooie bata-fiets gejat is... dus als je die ziet moet je even degene van die fiets afschoppen en even die fiets bezorgen aan de schoolholm, alvast bedankt.

Geen probleem, ik loop wel even een rondje door Groningen.

Maar wel jammer dat het niet doorgaat zeg, daargelaten of ik mee zou doen of niet. Sinds de batarace kan ik me er al redelijk slecht toe zetten met enige regelmaat hard te lopen, maar nu lukt het dus echt niet meer. Kunnen we niet zelf een soort estafette bedenken en twee teams tegen elkaar laten rennen?

Heb je je niet opgegeven voor het hardlopen in Amsterdam tijdens het interamicale weekend? Goede stimulans lijkt me.

Voor die ene andere persoon die nog regelmatig rondjes doet: vanavond ben ik de Bermuda-driehoek van het Noorden (Vinkhuizen - Aduard - Hoogkerk) te lijf gegaan, en dat is goed bevallen. ± 14,5 km, dus meer gericht op uithoudingsvermogen dan snelheid. Mocht je daar nog aan willen werken, dan is dit je traject.
Naast een aantal restaurants uit verschillende culturen en lagen van de bevolking, voert deze route langs allerlei prachtig natuurschoon en diverse recyclingbedrijven, zoals auto-demontagebedrijf E. Hovingh in de buitenwijken van Hoogkerk.

De route: http://www.gmap-pedometer.com/?r=1065847

Overigens heb ik vandaag ook mijn favoriete tempo gevonden, namelijk 160 passen per minuut.